//
کدخبر: ۹۰۹۴۰ //

اگر منصوریان در تیم می‌ماند هفتم یا هشتم می‌شدیم

حسن زمانی عضو هیئت مدیره تیم استقلال گفت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت، با این توانایی می توانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

 اگر منصوریان در تیم می‌ماند هفتم یا هشتم می‌شدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن زمانی درباره دیدار فینال جام حذفی و پیروزی استقلالی ها گفت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و قهرمانی حق مسلم ما بود. تیم ما حریف را دست کم نگرفت و نتیجه خوبى را بدست آورد.

او افزود :این توانایی را در استقلال می بینیم تا این تیم بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و همانند بازی امروز به عنوان قهرمانی برسد.

او درباره فصل نقل و انتقالات نیز گفت: در فصل نقل و انتقالات هر آنچه که سرمربی تیم  نیاز داشته باشد را برای او تامین می کنیم.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره تمدید قرارداد با وینفرد شفر گفت: اهداف بزرگتری را با ادامه همکاری با شفر دنبال خواهیم کرد و ان شاالله از این پس پله پله جلو مى رویم ، قهرمانی در جام حذفی هم اولین هدف ما بود.

زمانى درباره اینکه اگر منصوریان در استقلال می‌ماند آیا این نتایج باز هم رقم می‌خورد گفت: اگر منصوریان را حفظ می‌کردیم در پایان فصل حداکثر در رتبه هفتم یا هشتم بودیم و جام حذفی را هم نمی‌گرفتیم و حذف می‌شدیم اما شفر با اینکه یک سرمربی است یک مدیر موفق هم برای تیم بوده و تمام‌وقت در اختیار تیم است و استقلال به این نیاز دارد که فردی تمام‌وقت داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان