//
کدخبر: ۹۰۶۸۳ //

دی فرانچسکو: هم پیشیمانم و هم عصبانی

سرمربی رم از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر لیورپول راضی نیست و بسیار ناراحت است که جالوروسی از صعود به فینال باز ماند.

دی فرانچسکو: هم پیشیمانم و هم عصبانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از فوتبال ایتالیا، رم با وجود این که در دیدار برگشت برابر لیورپول توانست با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی برسد اما  به خاطر شکست سنگین در دیدار رفت از  صعود به فینال باز ماند.

دی فرانچسکو که تیمش شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بود بعد از  بازی، گفت‌: خوشحالم که تجربه بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشتیم. نشان دادیم که رم می‌تواند  با تیم های بزرگ در این رقابت بزرگ رقابت کند. می توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. باید فصل بعد هم در این رقابت بزرگ به میدان رویم و سهمیه حضور در آن را به دست  آوریم.

او ادامه‌ داد: حذف از لیگ قهرمانان اروپا احساس بسیار تلخی است. از این که نتوانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم ناراحت هستم. لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و به گل رسید اما  توانستیم با بازی هجومی خود این تیم را وادار به دفاع کردن کنیم. برابر تیم هجومی لیورپول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم هر چند که در دقایقی از  بازی اشتباهات بدی هم داشتیم.

سرمربی جوان و موفق رم درباره عملکرد داوری ، گفت‌: نمی‌توانیم اعتراضی علیه داور داشته باشیم چرا که او تصمیم خود را تغییر نمی دهد. تنها می توانم به بازیکنان تیمم اعتراض کنم. آنها در بعضی از دقایق بازی حمله نمی‌کردند  و امید خود را از دست داده بودند و این باعث عصبانیت و خشم من شده بود. نباید در فوتبال ناامید شد. هم عصبانی بودم و هم پشیمان چرا که فرصت‌های  زیادی را از دست دادیم و می‌توانستیم  به فینال راه پیدا کنیم.

او ادامه‌ داد: نباید به داور اعتراض کرد. ما خودمان باعث شدیم که لیورپول در نیمه نخست بر بازی مسلط شود. اصلا از  عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم. داور در ۲۵ ‌دقیقه پایانی می‌توانست  یک پنالتی‌ به سود ما گیرد و بازیکن لیورپول را اخراج کند اما  نباید فراموش کرد که خود ما هم اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان