//
کدخبر: ۹۰۲۱ //

وقتی در استقلال بودم رفتار خوبی با قلعه نویی نداشتم/ حالا فهمیدم او آدم درستی است

مهاجم سیاه جامگان گفت: به نظر من جای آرش برهانی خالی بود چون فکر می کنم در شرایطی که پرسپولیس جلو آمده بود، او می توانست تیم حریف را اذیت کند.

وقتی در استقلال بودم رفتار خوبی با قلعه نویی نداشتم/ حالا فهمیدم او آدم درستی است

 میلاد میداوودی در رابطه با دربی 84 اظهار داشت: استقلال با اینکه گل اول را دریافت کرد اما توانست به بازی برگردد و 3 تا گل هم بزند. شاید اگر در نیمه دوم به لاک دفاعی نمی رفتند، استقلال می توانست به گل های بعدی هم برسد.

 

وی درباره اینکه گفته می شود استقلال دفاعی بازی کرده، عنوان کرد: نمی شود گفت دفاعی چون تیمی که 3 گل زده است، باید از گل های خود محافظت کند. باید قبول کنیم پرسپولیس بهترین تیم ایران است. آنها از نظر مهره و هم از نظر فنی بهترین هستند و الان هم صدرنشینی آنها این را نشان می دهد. روبروی پرسپولیس با 3 گل جلو بیفتید، قطعا دفاعی بازی می کنید، مخصوصا دربی که حساس است.

 

مهاجم سابق استقلال درباره جنجال های آخر بازی تصریح کرد: من نمی خواهم در این باره زیاد صحبت کنم. من خودم در دربی بازی کردم و می دانم که این اتفاقات طبیعی است.

 

میداوودی در پاسخ به این سوال که جای چه کسی در دربی خالی بود؟، گفت: به نظر من جای آرش برهانی خالی بود چون فکر می کنم در شرایطی که پرسپولیس جلو آمده بود، او می توانست تیم حریف را اذیت کند. قطعا جای منصور خان هم روی نیمکت استقلال خالی بود.

 

وی درباره نتایج ضعیف سیاه جامگان در هفته های اخیر بیان داشت: ما خوب بازی می کنیم و موقعیت هم داریم اما متاسفانه تبدیل به گل نمی شود. مطمئن باشید که این نتایج ادامه دار نیست و می توانیم در بازیهای بعدی جبران کنیم. به سقوط اصلا فکر نمی کنیم.

 

مهاجم سیاه جامگان درباره حضور گوران یرکوویچ، مهاجم سابق استقلال در مشهد گفت: من از امدن گوران خیلی خوشحال شدم چون به نظرم می تواند کمک کند. عزیزی از من پرسید که او چطور بازیکنی است. به نظرم یرکوویچ بازیکن تکنیکی نیست که چند نفر را جای بگذارد اما از نظر گلزنی یکی از بهترین های ایران است. او می تواند به ما کمک کند و دیدید که در بازی اولش هم گل زد.

 

وی درباره نیمکت نشینی اش افزود: من در ابتدا که به سیاه جامگان پیوستم، دچار مصدومیت جزیی بودم. الان شرایطم بهتر شده و از این هفته می توانم بیشتر بازی کنم.

 

میداوودی درباره رویارویی با تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و شرایطش خیلی خوب است. امیدوارم بتوانیم که مقابل این تیم بازی خوبی را به اجرا بگذاریم و امتیاز خوبی بگیریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که سمت قلعه نویی می رود یا خیر، بیان داشت: بله، چرا نباید به سمت قلعه نویی بروم؟ او مربی ام بوده و هر چیزی هم که بوده، برای من گذشته است. شاید من آن موقع کمی جوان تر بودم و الان که به آن فکر می کنم، به نظرم از روی روراستی بود. بعد از استقلال به تیم هایی رفتم که دیدم که پشت سر من صحبت می کنند. قلعه نویی اما روراست است و هر چیزی که بخواهد جلوی خودت می گوید.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان