//
کدخبر: ۹۰۰۶۱ //

شفر بر سر دوراهی؛ ترکیب اصلی تغییر می کند؟

سرمربی استقلال با بازگشت ستاره های اصلی خود برای انتخاب اصلی کار سختی دارد.

 شفر بر سر دوراهی؛ ترکیب اصلی تغییر می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

وینفرد شفر و استقلال تمرینات خود را بی توجه به حاشیه های خونه به خونه از روز دوشنبه آغاز کردند تا برای دیدار روز پنجشنبه در خرمشهر آماده شوند.

با بازگشت مجید حسینی، فرشید باقری و روزبه چشمی، وینفرد شفر می تواند ترکیب مورد علاقه خود پیش از مصدومیت این بازیکنان با حضور حسینی و چشمی در مرکز دفاع و باقری در مرکز زمین در کنار ابراهیمی را در اختیار داشته باشد.

از سوی دیگر سرمربی آلمانی استقلال در هفته های اخیر از زوج منتظری و سهرابیان در دفاع و حضور چشمی و یا دیگر بازیکنان در مرکز زمین استفاده کرده و البته نتایج مطلوبی کسب کرده است.

سرمربی استقلال در آستانه دیدار حساس با خونه به خونه که از اهمیت بالایی برای او برخوردار است، بر سر دوراهی قرار دارد و باید یکی از دو گزینه پیش رو را انتخاب کند. او می تواند از بازیکنان آماده یک ماه اخیر خود در ترکیب استفاده کند و با ترکیبی به میدان برود که بدنه اصلی آن را بازیکنان آماده تشکیل می دهد. البته دیدار با ذوب آهن از اهمیت بالایی برای شفر برخوردار است و شاید سرمربی آلمانی با در نظر گرفتن این مسابقه، دست به ترکیب تیم آماده خود بزند و شاهد حضور مجید حسینی و روزبه چشمی در کنار فرشید باقری در ترکیب اصلی باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان