//
کدخبر: ۸۹۹۲ //

عذرخواهی کامیابی‌نیا بی اثر ماند

عذرخواهی کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس بلافاصله بعد از عصبانیت ناگهانی در دیدار مقابل تراکتور باعث نشد که کمیته انضباطی او را بابت رفتار غیرورزشی بعد از دریافت کارت قرمز جریمه نکند.

عذرخواهی کامیابی‌نیا بی اثر ماند

 هافبک خوش اخلاق قرمزپوشان که بعد از خطای بی جهت روی فرزاد حاتمی با کارت زرد داور مواجه شده بود، بعد از اعتراض با کارت قرمز مواجه شد و در هنگام خروج از میدان لگدی به تابلوی تبلیغاتی زد. او البته بلافاصله بعد از این بازی در یک گفت و گوی بلند از بیژن حیدری داور بازی و رضا سخندان کمکش بابت اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد اما کمیته انضباطی با اعلام محرومیت یک جلسه ای از حضور در بازی مقابل سابقش نفت منع کرده است.

 

به این ترتیب کمال کامیابی نیا سه هفته حساس و سرنوشت ساز لیگ را در ترکیب پرسپولیس غایب است؛ در بازی اول بدون حضور او قرمزها 3 گل از استقلال خورده اند و در دیدار دوم مقابل سپاهان قرار خواهند گرفت. نکته جالب اینکه بازیکن جانشین کامیابی نیا، احمد نوراللهی بعد از اتفاقاتی که مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، در انتقالی جنجالی به تراکتور پیوست و البته این باشگاه نمی تواند به دلیل ممنوعیت از حضور در بازار نقل و انتقالات از وجود نوراللهی استفاده کند.

 

حالا همه امید پرسپولیس به شهاب کرمی است تا او بتواند وظیفه کامیابی نیا را به بهترین شکل انجام بدهد. کرمی برای حضور در این پست کلیدی احتیاج به اعتماد بیشتر برانکو دارد. البته او از نظر بدنی به نسبت سایر بازیکنان سرخپوش کمی عقب است اما باید تلاش کند تا خود را برای این دو بازی حساس در نهایت آمادگی قرار دهد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان