تاریخ انتشار: 1397/02/09 09:09
کد خبر: 150037

قوی ترین تیم فوتبال ایتالیا یوونتوس است

هافبک بوسنیایی یوونتوس تیمش را قوی‌ترین تیم فوتبال ایتالیا دانست و از شایستگی بیانکونری‌ها برای پیروزی برابر اینتر گفت.
قوی ترین تیم فوتبال ایتالیا یوونتوس است

 و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در دیداری سخت و پر برخورد به مصاف اینتر رفت و توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد تا سه امتیاز ارزشمند را در خانه حریف به دست آورد.

پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس بعد از بازی گفت‌: این پیروزی باعث می‌شود  تا اعتماد به نفس ما برای کسب عنوان قهرمانی بسیار بالا رود. در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. همه از  نظر دفاعی و هم از  نظر هجومی خوب بودیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

او ادامه‌ داد: یوونتوس قوی‌ترین تیم فوتبال ایتالیاست و این را به خوبی در دیدار امشب ثابت کردیم. تیم در طول فصل نیاز به تغییر تاکتیک دارد و باید بازیکنان خود را آماده هر تاکتیکی کنند. می‌خواهم در هر حالتی به تیمم کمک کنم. در فصل جاری بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم و یک روز هم بدون تمرین نبوده‌ایم. در حال‌ حاضر احساس خستگی می‌کنم اما باید به تلاش خود ادامه‌ داد. در دیدار بولونیا غایب هستم و می‌توانم  کمی استراحت کنم.

پیانیچ درباره درگیری بن عطیه و بوفون، اظهار کرد: چیزی برای گفتن ندارم. بازیکنان به خاطر عملکرد بد در بعضی از دقایق ناراحت و عصبی بودند اما همه چیز حل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mzgay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های پیانیچ بعد از برد یوونتوس برابر  بولونیا


انتقام یوونتوس از میلان
جام حذفی ایتالیا