//
کدخبر: ۸۹۴۶۸ //

واکنش تند رئیس باشگاه ماریتیمو به ادعای رشوه گرفتن عابدزاده

رئیس باشگاه ماریتیمو به دفاع از درواز‌ه‌بان ایرانی این تیم برابر ادعاهای برخی رسانه‌های پرتغالی پرداخت.

 واکنش تند رئیس باشگاه ماریتیمو به ادعای رشوه گرفتن عابدزاده
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیراً رسانه‌های پرتغالی از جمله «آبولا» مدعی شدند امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی ماریتیو در پرونده دریافت رشوه 200 هزار یورویی از پورتو برای ارائه عملکردی ضعیف مقابل این تیم دست داشته و حتی شکایتی نیز در این ارتباط از عابدزاده و باشگاه ماریتیمو صورت گرفته است. بازی بین این دو تیم قرار است فردا شب (یکشنبه) در هفته سی‌ودوم لیگ برتر پرتغال به میزبانی ماریتیمو از پورتو برگزار شود.

کارلوس پریرا، رئیس باشگاه ماریتیمو در واکنش به ادعای مطرح شده به روزنامه «دی‌اِن مادیرا» پرتغال گفت: این شکایت روشی بزدلانه و بی‌رحمانه  به منظور رسیدن به پیروزی به هر قیمتی است و چیزی برای فوتبال پرتغال به ارمغان نخواهد آورد. اگر برخی سعی دارند تا با این کار روحیه امیر را خراب کنند، باید بگویم که این کار تنها باعث افزایش انگیزه او می‌شود. آنها به دنبال این هستند که با این ادعاها تیم ماریتیمو را بی‌ثبات کنند، اما قطعاً موفق به انجام این کار نخواهند شد.

پیش از رئیس باشگاه ماریتیمو نیز کارلوس کی‌روش از امیر عابدزاده دفاع کرده بود و گفته بود که فوتبال پرتغال آلوده شده است و به دست‌های پشت‌پرده اشاره کرده بود. سرمربی تیم ملی کشورمان این وضعیت را شرم‌آور توصیف کرده بود.

ماریتیمو در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با 44 امتیاز در رده ششم جدول است، این در حالی است که پورتو با 79 امتیاز صدرنشین است، اما بنفیکای 77 امتیازی منتظر لغزش این تیم است.

1397020810543869113975614

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان