//
کدخبر: ۸۹۳۵ //

چرا برانکو دربی را باخت؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر من احمدزاده گزینه مناسبی برای دفاع چپ نبود، ‌چون او یک بازیکن فانتزی است که خصوصیات تهاجمی دارد.

چرا برانکو دربی را باخت؟

وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ابتدا در مورد تساوی تیمش مقابل ملوان در انزلی گفت: کیفیت زمین چمن مسابقه بسیار بد بود و سلامت بازیکنان در خطر قرار داشت. من معتقدم هر دو تیم ضرر کردند، ولی به هر حال ما از این زمین نامناسب یک امتیاز گرفتیم. بچه‌ها برای همین یک امتیاز خیلی زحمت کشیدند.

وی با اشاره صحنه پنالتی ملوان که با اعتراض شدیدش همراه شد، اظهار داشت: من یک بار دیگر فیلم بازی را دیدم و کاملاً مشخص بود که آن صحنه پنالتی نبود. به هر حال ما یک امتیاز گرفتیم و باید در بازی‌های آینده تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل استقلال در دربی تهران خاطر نشان کرد: پرسپولیس شروع خوبی داشت و به گل رسید، اما بعد از آن بازی را رها کرد و سه گل خورد. اگر بعد از گل رفیعی، مهدی طارمی گل دوم را می‌زد سرنوشت مسابقه عوض می‌شد، ضمن اینکه طارمی در نیمه دوم هم فرصت داشت تا فاصله را کم کند. پرسپولیس در نیمه دوم تهاجمی بازی کرد، اما استقلال با دفاع فشرده کارش را به‌خوبی انجام داد. اعتقاد دارم که استقلال با برنامه بازی کرد.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که «آیا تصمیم برانکو در مورد استفاده از فرشاد احمدزاده به‌عنوان دفاع چپ درست بود؟»، ‌تصریح کرد: انتخاب نهایی برعهده سرمربی است و هر مربی دیدگاه خودش را دارد. از نظر من احمدزاده گزینه مناسبی برای دفاع چپ نبود، ‌چون او یک بازیکن فانتزی است که خصوصیات تهاجمی دارد و نمی‌تواند در دفاع کارایی لازم را داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها باید این باخت را فراموش کنند. با یک شکست دنیا به آخر نمی‌رسد. بارسلونا و یوونتوس هم شکست می‌خورند، اما در فوتبال باید به آینده فکر کرد. پرسپولیسی‌ها نباید فراموش نکند که با تراکتورسازی و استقلال فاصله دارد و می‌تواند قهرمان شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان