//
کدخبر: ۸۹۲۴۵ //

گزارش لحظه به لحظه حواشی دیدار پرسپولیس و سپید رود و جشن قهرمانی

پرسپولیس تا ساعاتی دیگر قهرمانی خود را در استادیوم آزادی و بعد از جدال 90 دقیقه‌ای مقابل سپیدرود جشن خواهد گرفت.

 گزارش لحظه به لحظه حواشی دیدار پرسپولیس و سپید رود و جشن قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 شاگردان برانکو برای دومین فصل پیاپی قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن خواهند گرفت. آنها که لیگ هفدهم را قاطعانه و با اختلاف امتیاز جالب توجهی نسبت به دیگر مدعیان به پایان رسانده‌اند، امروز در جدالی تشریفاتی دیگر مقابل سپیدرود و شاگردان علی کریمی به میدان می‌روند تا در پایان بازی مراسم جشن قهرمانی خود را برگزار کنند. با گزارش لحظه به لحظه حواشی این دیدار و جشن قهرمانی خبرنگار ما را همراهی کنید.

 

16:05: پرچم بزرگی که نشان باشگاه و قهرمانی این تیم در آن قرار گرفته به همت کانون هواداران در جایگاه روبرو در حال قرار گرفتن است و شور و حال عجیبی به هواداران داده است.

 

16:00: مسوولان برگزاری جشن قهرمانی در بخشی از زمین در حال تدارک سکوهای مربوط به این مراسم هستند.

 

 

15:50: درب های طبقه دوم استادیوم آزادی نیز برای حضور هواداران پرسپولیس در این بخش باز شد و رفته رفته استادیوم در حال تکمیل است.

 

15:40: اشکان دژآگه که مراحل درمانی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در ساختمان پک پشت سر می‌گذارد، در حال عبور از نزدیکی استادیوم عکسی در صفحه اینستاگرام خود از حضور هواداران پرسپولیس قرار داده است.

 

14:01: برانکو به بازیکنان اعلام کرده در پایان جدال امروز فرصت 48ساعته‌ای برای استراحت خواهند داشت و تمرینات از روز دوشنبه برای دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

 

14:00: در بیرون استادیوم هواداران از نقاط مختلف ایران و با بنرهایی که حاوی پیام شهرشان برای بازیکنان است در حال ورود به استادیوم هستند.

 

13:52: در شرایطی که هنوز بلیت این دیدار در جایگاه‌های استادیوم آزادی در حال فروش و عرضه به هواداران است، بازار سیاه فروش بلیت جشن قهرمانی در فضای مجازی داغ شده و حتی تا قیمت 200 هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است!

 

13:50: در فاصله 5 ساعت مانده به برگزاری این بازی نزدیک به 4 هزار هوادار در استادیوم حضور یافته‌اند و به نظر می‌رسد تا شروع بازی استادیوم آزادی مملو از هوادار شود.

 

13:30: پیراهن جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی نیز ارسال شد و او با پیراهنی همانند دیگر بازیکنان روی سن حاضر می‌شود و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

 

13:10: با تلاش سیدجلال حسینی و پیشنهاد مهرداد میناوند، مسوولان باشگاه و همچنین وزارت موفق شدند هماهنگی لازم برای حضور هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس را در این مراسم به سرانجام برسانند.

 

13:00: علی پروین و محمود خوردبین با توجه به هماهنگی باشگاه در این مراسم حاضر خواهند شد و در جایگاه ویژه تماشاگر مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس هستند.

 

12:10: هواداران پرسپولیس با حضور در هتل محل اسکان بازیکنان جو جالب توجهی را شکل داده‌اند و با سر دادن شعارهای قهرمانی از کادرفنی و بازیکنان قدردانی کردند.

 

12:05: بازیکنان پرسپولیس نیز همانند دیدارهای گذشته و قبل از بازی در هتل محل اسکان خود تمرینات سبکی را زیر نظر مارکو پشت سر گذاشتند.

 

12:00: حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با حضور در استادیوم آزادی هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی را انجام دادند.

 

11:00: بازیکنان سپیدرود، زیر نظر علی کریمی و علیرضا امامی‌فر در محل اسکان خود در هتل المپیک تمرین سبکی را برگزار کردند. حسین کعبی که دچار مصدومیت جزیی شده بود، مشکلی برای همراهی تیمش در این بازی نخواهد داشت.

 

10:40: هواداران پرسپولیس قصد دارند در دقیقه هشت جدال مقابل سپیدرود به تشویق علی کریمی، شماره هشت محبوب و اسطوره باشگاه پرسپولیس بپردازند.

 

10:30: روی بلیت‌های برگزاری این بازی ساعت انجام دیدار دو تیم پرسپولیس و سپیدرود 18 درج شده تا طرفداران حاضر در استادیوم با سردرگمی مواجه شوند. این در حالی است که با توجه به هماهنگی صورت گرفته برای پخش این بازی و همچنین مراسم جشن قهرمانی، این بازی ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان