//
کدخبر: ۸۹۰۱۹ //

ستاره پرسپولیسی؛ کلیدی ترین بازیکن هفته پایانی لیگ دسته اول

دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول با انجام 9 بازی در روز یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار می شود.

ستاره پرسپولیسی؛ کلیدی ترین بازیکن هفته پایانی لیگ دسته اول
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در روز یکشنبه برگزار و با شناخت تیم های صعود و سقوط کننده؛ پرونده آن بسته خواهد شد تا یک فصل پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته باشد.

در هفته پایانی به دلیل حساسیت بازی ها برای تیم های صعود کننده که شامل نفت مسجدسلیمان، خونه به خونه بابل، نساجی قائمشهر و بادران تهران،تمامی نگاه ها و خیل عظیم هواداران آنها به بازی این چهار تیم در برابر حریفان خود دوخته شده است.

نفت مسجد سلیمان میزبان مس رفسنجان، خونه به خونه میزبان برق جدید شیراز، نساجی میهمان راه اهن تهران و بادران میهمان ماشین سازی تبریز، دیدارهایی که می تواند سرنوشت این تیم ها را مشخص نماید.

اما در این بین  تمامی چشم ها به ساق های محمدعباس زاده ستاره لیگ دسته اول در نیم فصل دوم می باشد چرا که او بخوبی نشان داده راه رسیدن به دروازه حریفان را بلد است و چارچوب دروازه را خوب می شناسد.

مهاجم خطرناک نساجی مازندران شاید بتواند در روز یکشنبه به تنهایی سرنوشت لیگ را عوض کند و این دور از انتظار نخواهد بود و اگر او یکی از روزهای خوب خود را پشت سر بگذارد، به طور قطع با توجه به نیاز مبرم به گل های زیاد، می تواند نساجی و هواداران پرشورش را به خواسته اش برساند.

اگر فرض را بر این بگذاریم که نفت می تواند حداقل امتیاز را در خانه خود از مس رفسنجان بگیرد و راهی لیگ برتر بشود که دور از ذهن نخواهد بود، رقابت در مرحله دوم بین خونه به خونه و نساجی خواهد بود که هر دو تیم با 61 امتیاز در جایگاه دوم و سوم و تنها با تفاضل گل ایستاده اند که در این میان خونه به خونه با تفاضل گل 21 در برابر تفاضل گل 17 نساجی، از 4 گل برتری برخوردار می باشد و اگر بنا را بر این بگذاریم که هر دو تیم پیروز میدان در بازی آخر باشند، تنها تفاضل گل تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد  جایی که برق جدید شیراز و راه آهن می توانند سرنوشت لیگ یک را تغییر دهند و نقش یک بازیکن آماده به نام عباس زاده شاید تمام معادلات را بر هم بزند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان