//
کدخبر: ۸۸۷۰۲ //

اختلاف کمال و بیرانوند جدی است!

بیرانوند روی هر دو گل خورده تیمش مقابل ذوبی‌ها نتوانست عملکرد و واکنش‌های مناسبی داشته باشد. در صحنه گل دوم، همان لحظه که شادی گل ذوبی‌ها آغاز شد.

اختلاف کمال و بیرانوند جدی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در اصفهان شکست خورد و با باخت، هفته بیست‌ونهم لیگ را به پایان رساند. در این هفته، مهم‌ترین اتفاق ممکن، عملکرد ضعیف برخی بازیکنان از جمله علیرضا بیرانوند بود.

بیرانوند روی هر دو گل خورده تیمش مقابل ذوبی‌ها نتوانست عملکرد و واکنش‌های مناسبی داشته باشد. در صحنه گل دوم، همان لحظه که شادی گل ذوبی‌ها آغاز شد، تصویر کمال کامیابی‌نیا را دیدیم که مشغول غرولند به بازیکنان دیگر بود.

   در این مورد، یکی از نزدیکان پرسپولیس به ما گفت: «رابطه کمال و بیرانوند که از هفته قبل و به خاطر مصاحبه‌های دروازه‌بان پرسپولیس به‌هم ریخته بود، خیلی جالب نیست و این دو نفر نسبت به گذشته، مشکلات بیشتری با هم دارند. این را همه بازیکنان هم می‌دانند. بعد از گل دوم هم، کمال سر بیرانوند غر می‌زد که چطور نتوانست زاویه را ببندد و باز هم در خروجش اشتباه کرد.»

بیرانوند هفته قبل در مصاحبه‌ای گفته بود بازیکنانی که قراردادشان تمام شده باید در پرسپولیس بمانند چون برای آنها، هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست و کجا بروند که برای‌شان شرایطی بهتر از این باشگاه داشته باشد. کمال نیز در کانال خود، واکنش تندی به این موضوع نشان داد آن‌هم با عنوان «مخاطب خاص». حالا روابط دو طرف به نظر می‌رسد شکرآب شده تا حدی که پس از دریافت گل هم، دیگر پشت یکدیگر نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان