//
کدخبر: ۸۸۵۵۴ //

کری خوانی اسکوچیچ:‌ برای جوادنکونام: اگر نساجی فکرمی‌کند ۷ گل می‌زند، ما ۱۵ گل می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه گفت:‌ انتظار دارم در هفته پایانی لیگ دسته اول همه با صداقت کار کنند.

کری خوانی اسکوچیچ:‌ برای جوادنکونام: اگر نساجی فکرمی‌کند ۷ گل می‌زند، ما ۱۵ گل می‌زنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دراگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل تیم خونه‌به‌خونه مقابل اکسین البرز اظهار داشت: می‌توانست هر اتفاقی در این دیدار رخ دهد. تیم من 90 دقیقه تلاش خود را انجام داد تا برنده شود. خواست بازیکنانم برای پیروزی بالا بود، اما اشتباهاتی هم در خط دفاع داشتیم. نمی‌توانم بگویم راضی هستم، اما همه چیز به بازی آخر کشیده شده است و ما فرصت یک دیدار دیگر را داریم.

وی ادامه داد: داور هم در نیمه دوم یک اشتباه واضح انجام داد و پنالتی ما را  نگرفت. او از دقیقه یک برای گرفتن خطای تیم ما پنج دقیقه زمان می‌خواست، اما برای حریف خیلی راحت سوت می‌زد. واقعاً وقتی بازیکن آن‌ها خودش می‌گویند من توپ را با دست زدم، دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

سرمربی تیم خونه‌به‌خونه در مورد هفته پایانی لیگ دسته اول و اینکه آیا امیدوار است راه‌آهن بتواند مقابل نساجی نتیجه بگیرد،‌گفت :هر کس فکر می‌کند لیگ تمام شده، من باید بگویم به صداقت راه‌آهن ایمان دارم. وقتی من مقابل بگوویچ (سرمربی گل‌گهر) بازی داشتم، همه قبل از بازی می‌گفتند مربیان کروات چه کاری خواهند کرد؟ همه دیدند آن بازی مساوی شد و الان هم من انتظار دارم همه صادق باشند، همانطور که ما در آن مسابقه صداقت داشتیم و بازی‌مان مساوی شد. همچنین نفت مسجد سلیمان در حالی که فکر می‌کرد صعود کرده دو بازی را واگذار کرده‌ است. اگر نساجی فکر می‌کند هفت گل می‌تواند به راه‌آهن بزند،‌ ما می‌توانیم 15 گل در بابل بزنیم!

اسکوچیچ در مورد اینکه آیا نگران اتفاقات حاشیه‌ای در هفته پایانی نیست،‌گفت: من همیشه نگران هستم اما ما در خانه خودمان بازی می‌کنیم. البته اگر بازی نساجی مقابل راه‌آهن را آسان در نظر بگیریم، اما باید در آن صورت یک داستان دیگر را شروع کنیم و ببینیم لیگ در حالت عادی می‌خواهد تمام شود یا خیر؟ اگر اینطور باشد مسخره است و من نمی‌دانم چه باید بگویم. به هر حال می‌دانم در بازی‌های که باید گل بزنیم پاها می‌لرزد و توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان