//
کدخبر: ۸۸۱۲۰ //

رسانه پرتغالی از حضور کروز برای زیر نظر گرفتن امیر عابدزاده خبر داد+عکس

یک رسانه پرتغالی نوشت:اوسیانو کروز، مربی پرتغالی تیم ملی ایران در براگا حضور دارد و قرار است عملکرد امیر عابدزاده را از نزدیک بررسی کند.

رسانه پرتغالی از حضور کروز برای زیر نظر گرفتن امیر عابدزاده خبر داد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

جام جهانی 2018 درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود که شاگردان کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار 25 خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

شاگردان کی روش در گروه سختی در جام جهانی حضور دارند و به همین دلیل، کادرفنی تیم ملی به شدت عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند تا آنها با آمادگی کامل در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال حضور دارند.

بر همین اساس، رسانه پرتغالی ابولا نوشت: امیر عابدزاده در تیم ماریتیمو عملکرد خوبی داشته و می تواند در جام جهانی برای تیم ایران مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال بازی کند. همچنین اوسیانو کروز، مربی پرتغالی تیم ملی ایران در براگا حضور دارد و قرار است عملکرد امیر ( امیر عابدزاده ) را از نزدیک بررسی کند.

index

این رسانه ادامه داد: پدر افسانه ای امیر عابدزاده، احمدرضا عابدزاده است. او در جام جهانی 1998 برای تیم ملی ایران بازی کرد و در سال 2017 به تیم ملی ایران دعوت شد و حالا امیدوارست تا 2 ماه دیگر در ترکیب ایران در جام جهانی 2018 به میدان برود.

گفتنی است، عابدزاده 24 ساله متولد تهران است و سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، راه آهن، Barreirense  و بلوس را دارد. او برای بازی با پاناما و ونزوئلا به اردوی تیم ملی دعوت شد اما موفق به ثبت بازی نشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان