//
کدخبر: ۸۷۶۷۵ //
در شب دوم هفته سی و سوم اتفاق افتاد؛

تنور رقابت قهرمانی سری A داغ شد؛ توقف یوونتوس و برتری ناپولی

تساوی یوونتوس و برتری ناپولی، رقابت برای قهرمانی در سری A را حساس‌تر کرد.

تنور رقابت قهرمانی سری A داغ شد؛ توقف یوونتوس و برتری ناپولی
به گزارش فرتاک نیوز،

با تساوی یوونتوس و برتری ناپولی  در شب دوم هفته سی و سوم رقابت‌های سری A، رقابت قهرمانی داغ‌تر شد.

 در مهم‌ترین بازی، یوونتوس صدرنشین در زمین کروتونه به تساوی یک بریک دست یافت.ساندرو در دقیقه 16 یووه را پیش انداخت اما انوانکو  در دقیقه 65 گل تساوی کروتونه را به ثمر رساند.

 ناپولی با پیروزی 4 بر 2 خانگی مقابل اودینزه، اختلافش با یوونتوس را به 4 امتیاز کاهش داد. اینسینیه در دقیقه 47، آلبیول در دقیقه 64، میلیک در دقیقه 70 و تونلی در دقیقه 75 برای ناپولی و جانتکو در دقیقه 41 و اینگلسون در دقیقه 55 برای اودینزه گلزنی کردند.

 میلان در زمین تورینو به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بریک دست نیافت تا از فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دورتر شود.پس از اینکه بلوتی از تورینو در دقیقه 3 ضربه پنالتی‌اش را از دست داد، بوناونتورا در دقیقه 10 میلان را پیش انداخت اما در نهایت دی‌سیلوستری در دقیقه 71 گل تساوی تورینو را به ثمر رساند.ضمن اینکه دی‌سیلوستری در دقیقه 93 از بازی اخراج شد.

 در سایر بازی‌ها، آتلانتا 3 بر صفر در خانه بنونتو پیروز شد، سامپدوریا یک بر صفر بولونیا را برد ، اسپال و کیه‌وو به تساوی بدون گل  رسیدند، رم 2 بریک از سد میهمانش، جنوا گذشت، لاتزیو در یک بازی پرگل در زمین فیورنتینا به برتری4 بر 3 دست یافت و  هلاس ورونای انتهای جدولی در خانه یک بر صفر به ساسولو باخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان