//
کدخبر: ۸۷۰۳ //

پرسپولیس خط دفاعی‌اش را فراموش کرد/ رفتار «طارمی» زشت بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگترین ضعف پرسپولیس فراموش کردن خط دفاعیبود که باعث شد این تیم شکست دیگری را مقابل حریف دیرینه‌اش تجربه کند.

پرسپولیس خط دفاعی‌اش را فراموش کرد/ رفتار «طارمی» زشت بود

حمید درخشان در خصوص شکست 3 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من در مجموع بازی زیبایی را تماشا کردیم ولی بعضی از اتفاق‌ها باعث شد پرسپولیس به پیروزی نرسد.

وی ادامه داد:‌ بازیکنان پرسپولیس با غرور وارد زمین شدند و بعد از گل زود هنگامی که به ثمر رساندند، بی‌مهابا حمله می‌کردند و خط دفاعی را فراموش کردند که استقلال از این موقعیت استفاده کرد و توانست با زیرکی 3 گل را پست سر هم به دروازه پرسپولیس وارد کند و شک بزرگی را به این تیم بدهد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بزرگترین ضعف پرسپولیس فراموش کردن خط دفاعی بود که باعث شد این تیم شکست دیگری را مقابل حریف دیرینه‌اش تجربه کند.

درخشان در خصوص رفتار غیرحرفه‌ای طارمی با یک خبرنگار بعد از دربی، تاکید کرد: «طارمی» بازیکن خوبی است و باید در شرایط سخت صبور باشد، ولی من این رفتارش با خبرنگار را اصلا دوست ندارم و این حرکت زشت را تایید نمی‌کنم.

وی ادامه داد: یک بازیکن باید اخلاق و رفتار درست داشته باشد، فوتبال برد و باخت دارد، یک بازیکن باید آستانه تحملش را بالا ببرد و شرایط سخت صبوری کند ولی مهدی بازیکن جوانی است و باید صبورتر باشد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان