//
کدخبر: ۸۵۴۴۸ //

شکایت مگویان از استقلال به فیفا

مدافع ارمنی استقلال از این باشگا به فیفا شکایت کرد.

 شکایت مگویان از استقلال به فیفا
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیربرنامه های هافبک ارمنستانی با تایید این خبر  گفت: طبق قراری که 4 ماه پیش در حضور آقایان  افتخاری، توفیقی، قراب، ملکی و وکیل خارجی این بازیکن انجام شد، قرار شد بعد از کلی تخفیف قرارداد او را در 4 قسط و به ریال  پرداخت کنند. او می توانست تمام قراردادش را بگیرد ولی راضی شد در 4 قسط قراردادش را دریافت کند.

او ادامه داد: قسط اول سر موعد پرداخت شد، از موعد قسط دوم یک ماه می گذرد ولی پرداخت نشده است. در توافق نامه او  به زبان فارسی و لاتین قید شده است در صورت پرداخت نشدن یکی از قسط ها بازیکن می تواند هم تخفیفش به باشگاه را دریافت کند و هم  پول گرفته و دریافت نکرده  را بتواند دوباره بگیرد. با این شرایط ادموند اختر از استقلال به فیفا شکایت کرد تا بتواند پولش را به صورت قانونی از این باشگاه بگیرد.

وی افزود: توفیقی که به قرارداد با تیام افتخار می کند باید بداند او هم از این باشگاه شکایت می کند. هرائر هم زمانی که قرار بود قرارداد را دو ساله تمدید کند؛ از تیام هم بازیکن بزرگتری در فوتبال ایران بود. رفتارهای امثال پندار توفیقی باعث می شود بازیکنان خارجی با شکایت ایران را ترک کنند.

مدیر برنامه های مگویان در پایان گفت: آن زمان که مگویان با استقلال توافق کرد،  دلار 3500 تومان بود ولی حالا 5 هزار تومان شده است ولی همین پول را هم به او نمی دهند. آقای توفیقی و آقای افتخاری من همیشه طرف استقلال را گرفته ام ولی نمی دانم چرا این باشگاه هیچ کاری برای این پرونده انجام نمی دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان