//
کدخبر: ۸۵۰۰۷ //

کامنت نوید محمدزاده برای محسن مسلمان دردسرساز شد

به نظر می‌رسد سال‌97 هم روی خوش خود را به محسن مسلمان نشان نخواهد داد. ‌‌‌‌

کامنت نوید محمدزاده برای محسن مسلمان دردسرساز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن مسلمان که در نیم‌فصل اول لیگ توانست به عنوان بهترین هافبک گلساز خودش را معرفی کند در نیم‌فصل دوم با بی مهری برانکو روبه‌رو شد و سرمربی سرخپوشان او را به نیمکت تبعید کرد. ‌مسلمان اما در دوره نیمکت نشینی‌تصمیم گرفت، ‌سکوت کند تا حاشیه‌ای جدید برایش ایجاد نشود.

هافبک بازیساز سرخپوشان در بازی برابر نسف ازبکستان هم نیمکت‌نشین بود و به همین دلیل فرصت بازی‌کردن پیدا نکرد. مسلمان در پایان بازی با انتشار پستی معنا‌دار نوشت:« سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد.» به‌نظر می‌رسد مهندس سرخپوشان با انتشار این پست جدایی خود را از جمع پرسپولیسی‌ها را اعلام کرده باشد اما این پایان ماجرا نبود.

‌نوید محمدزاده، بازیگر معروف طرفدار استقلال زیر این پست مسلمان کامنتی معنادار گذاشت و با لایک کردن پست، از خروج او از پرسپولیس استقبال کرد تا این اتفاق حاشیه‌ای جدید را برای مسلمان ایجاد کند. با توجه به اینکه در روزهای گذشته شایعه حضور مسلمان در استقلال هم به گوش می‌رسید، کامنت این بازیگر استقلالی باعث شد تا هواداران پرسپولیس بار دیگر نسبت به این پست مسلمان واکنش نشان دهند و باید دید حالا مسلمان چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان