//
کدخبر: ۸۴۷۲۶ //

مدیران پرسپولیس در آزمون بزرگ

شاگردان برانکو ایوانکوویچ فردا و بعد از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازخواهند گشت و طبق وعده مسوولان در انتظار تمدید قرارداد هستند.

 مدیران پرسپولیس در آزمون بزرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از این از روزهای پایانی سال 96 برای تمدید قرارداد با بازیکنان خبر داده بودند، این مساله محقق نشد تا این پروسه به روزهای ابتدایی سال جدید موکول شود.

حمیدرضا گرشاسبی چندی پیش به همراه تیم حقوقی باشگاه راهی سوئیس شده بود تا پرونده مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را پیگیری کند و مقدمات بخشیده شدن فاز دوم این محرومیت را برآورده کنند. هرچند آنها با ارائه مستندات خود به دنبال این هستند تا این محرومیت را ببخشند اما مساله مهم این است تا بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده را پای میز مذاکره بکشانند.

در حال حاضر بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری در لیست انتظار برای تمدید قرارداد هستند. بازیکنانی که تاثیر آنها طی مدت اخیر روی نتایج و عملکرد تیم کاملا محسوس بوده و جدایی هر کدام از آنها می‌تواند بحرانی برای پست مشخص شده شکل دهد.

کاروان پرسپولیس بعد از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، فردا به تهران بازخواهد گشت. در این بین طبق وعده مسوولان باشگاه، بازیکنان در انتظار هستند تا باشگاه مقدمات مذاکره برای تمدید قرارداد و پیشنهاد مدنظر را به آنها ارائه دهند. در فاصله کمتر از یک ماه به پایان فصل فوتبالی ایران و در شرایطی که دیگر باشگاه‌ها مذاکره خود را برای جذب نفرات آغاز کرده‌‍اند، احتمالا تا پیش از بازی با پدیده مشهد نیز با توجه به زمان کوتاه باقیمانده هیچ خبری از مذاکره با این بازیکنان نخواهد بود و همه چیز به بعد از بازگشت تیم از مشهد موکول خواهد شد.

در شرایطی که پیش از این محسن مسلمان با صراحت از مذاکره دیگر باشگاه‌ها برای جذب آنها صحبت کرده بود، مدیران این تیم توجه خود را معطوف به پرونده‌های گذشته کرده‌اند. پرونده‌هایی که احتمال پیروزی در آن با توجه رای صادر شده از سوی فیفا کم و بعید به نظر می‌رسد و در صورتی که مذاکره با بازیکنان فعلی نیز به سرانجام نرسد آنها با شرایطی سخت و بحرانی پا به لیگ هجدهم خواهند گذاشت.

در جمع بازیکنان فعلی سه بازیکن با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده‌اند و البته در انتظار این هستند تا رای نهایی در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی مشخص شود. رایی که در صورت باب میل بودن برای پرسپولیس آنها را به جدایی از این تیم و قبول پیشنهاد خارجی نزدیک خواهد کرد تا برچسب عدم وفاداری نیز به آنها نخورد. با تمام این اوصاف وظیفه سنگین مدیران پرسپولیس در وهله اول ایجاد شرایط مثبت برای توافق با بازیکنان مدنظر است و البته آنها باید این موضوع را نیز در نظر بگیرند که در نیم فصل آینده نیز نیاز به جذب بازیکنان تازه نفس و تاثیرگذار را خواهند داشت و در همین فرصت باقیمانده قادر خواهند بود در این رابطه بازیکنان را ترغیب به انتظار برای مذاکره در نیم فصل کنند.

ماموریت بزرگی که باید مدیران پرسپولیس در شرایط فعلی به آن توجه ویژه داشته باشند و تمرکز خود را روی ابتدا تمدید قرارداد بازیکنان در ابتدای فصل هجدهم و در نهایت مذاکره با بازیکنان مدنظر در نیم فصل آتی کنند. پروسه‌ای که در صورت موفقیت در آن این تیم قادر خواهد بود حداقل موفقیت‌های سه فصل اخیر خود را تکرار کند و عدم توجه به آن، شرایطی که تیم‌های مواجه با محرومیت نقل و انتقالاتی را پیش روی آنها قرار خواهد داد. اتفاقی که در صورت عدم مدیریت مناسب یک شکست بزرگ مدیریتی را پیش پای مدیران باشگاه قرار خواهد داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان