//
کدخبر: ۸۴۵۹۹ //

لادروپ: به تیم استقلال تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر راهیابی تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به آبی‌پوشان تبریک گفت.

لادروپ: به تیم استقلال تبریک می‌گویم
به گزارش فرتاک نیوز،

میکل لادروپ پس از شکست 2 بر صفر الریان قطر مقابل استقلال، اظهار داشت: به تیم استقلال بابت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. اگر بخواهم بازی را تحلیل کنم، 15 دقیقه ابتدایی برای ما خیلی سخت بود، چون ما در دقیقه سوم بازی گل خوردیم.

 

وی افزود: بعد از 15 دقیقه ابتدایی هم ما به بازی برگشتیم، هرچند موقعیت زیادی ایجاد نکردیم. با این حال دو تیم شرایط مشابهی داشتند و ما در این حین یک پنالتی به استقلال دادیم که نباید این اتفاق رخ می‌داد. بعد از آن استقلال عقب‌نشینی کرد و روی ضدحملات برنامه داشت. باید بگویم از عملکرد تیمم راضی نیستم و ما نباید این اشتباهات را مرتکب می‌شدیم. ما می‌دانیم که دو هفته دیگر با العین یک بازی خانگی داریم و اگر آن بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم صعود می‌کنیم و اگر این اتفاق رخ ندهد، حذف خواهیم شد.

 

سرمربی تیم الریان در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل العین امارات اظهار داشت: هنوز زود است که درباره آن بازی فکر کنم. تیم ما یک مقدار به ریکاوری نیاز دارد. العین امروز 2 بر یک الهلال را شکست داده است. ما باید به خانه برگردیم و بعد از ریکاوری خودمان را برای پیروزی در آن بازی آماده کنیم.

 

لادروپ در خصوص اینکه آیا از تغییرات در ترکیب استقلال غافلگیر شده است یا نه، گفت: فکر می‌کنم بیشترین چیزی که باعث تعجب من شد، این بود که استقلال با یک مهاجم نوک بازی را شروع نکرد و با دو هافبک تهاجمی وارد میدان شد که این برای من کمی عجیب بود. با این حال نوع بازی استقلال تغییر نکرده بود و آنها مثل همیشه بازی می‌کردند، اما به‌هرحال استقلالی‌ها به لحاظ فیزیکی و قدرت بدنی شرایط خوبی دارند و در طول بازی نیز توپ‌های 50-50 را برای خود می‌کردند که همین مسئله باعث رقم خوردن نتیجه بازی امروز شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان