//
کدخبر: ۸۴۴۶۲ //

کونته: کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است/ تا پایان فصل خواهیم جنگید

سرمربی آبی‌پوشان لندنی می‌داند که کار تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوار شده است، اما نمی‌خواهد که شاگردانش از پیش تسلیم شوند.

 کونته: کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی سخت است/ تا پایان فصل خواهیم جنگید
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتونیو کونته در پی شکست 3 بر یک خانگی یکشنبه شب شاگردانش مقابل تاتنهام در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس گفت: در نیمه اول بازی واقعاً خوبی را به نمایش گذاشتیم. اگر با نتیجه 2 بر صفر نیمه اول را به پایان می‌بردیم، به نظر نتیجه عادلانه‌تری از تساوی یک - یک بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را عالی شروع کردیم، اما گل دوم را دریافت کردیم و همین باعث شد تا اعتمادبه‌نفس‌مان را از دست بدهیم. در آن شرایط هم بازگشت به بازی خیلی دشوار بود. جای تأسف دارد که در این دیدار تن به شکست دادیم، چون می‌توانستیم با پیروزی در این دیدار فاصله‌مان با تاتنهام در جدول رده‌بندی را کاهش دهیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی که تیمش با این نتیجه با 56 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند و اختلافش با تاتنهام چهارم جدولی به هشت امتیاز افزایش پیدا کرد، تأکید کرد: با این شرایط کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده خیلی دشوار شد.

کونته ادامه داد: به اعتقاد من، ما در فصل جاری موقعیت‌های زیادی در بازی‌های خود خلق کردیم، اما از آنها استفاده لازم را نبردیم. فصل گذشته اما در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم. در این دیدار تاتنهام این کار را کرد و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این وجود تا پایان فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم جنگید. باید در تمام بازی‌های باقیمانده سه امتیاز را کسب کنیم و ببینیم در پایان چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان