//
کدخبر: ۸۴۳۵۳ //

گواردیولا: بازیکنانم با تعهد بالای خود پیروزی بر اورتون را رقم زدند

سرمربی من‌سیتی از تعهد بالای بازیکنانش مقابل آبی‌پوشان مرسی‌ساید سخن گفت.

 گواردیولا: بازیکنانم با تعهد بالای خود پیروزی بر اورتون را رقم زدند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس در گودیسون پارک با نتیجه 3 بر یک از سد اورتون گذشت تا شاگردان پپ 84 امتیازی شوند و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

پپ گواردیولا که پنجاهمین پیروز‌ی‌اش در لیگ برتر انگلیس به عنوان سرمربی منچسترسیتی را تجربه کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: می‌دانستیم که باید در تمام طول این دیدار بر بازی تسلط داشته باشیم. ما کارمان را به خوبی انجام دادیم.  

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما بازی را تحت‌کنترل گرفتیم و به پیروزی بزرگی دست یافتیم. این اولین باری بود که به عنوان سرمربی موفق به شکست اورتون می‌شوم. مدت زیادی بود که به خاطر انجام بازی‌های ملی کنار هم نبودیم، بنابراین به این فکر می‌کنیم که در این شرایط چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، اما بازی خوبی ارائه دادیم.

گواردیولا تصریح کرد: ما به خصوص در نیمه اول دقت بالایی داشتیم و بازیکنان با تعهد بالای خود این پیروزی را رقم زدند. اکنون تنها به یک پیروزی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی نیاز داریم. قهرمانی برای هواداران هم مهم و خاص است و برای‌شان فرقی نمی‌کند این اتفاق کجا بیفتد.

بازی بعدی منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مقابل منچستریونایتد خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان