//
کدخبر: ۸۴ //

عبدی: پرسپولیس تراکتور را مسلح کرد

مربی و بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید این تیم برای رقابت در نیم فصل دوم باید نیمکت خود را قوی‌تر کند.

عبدی: پرسپولیس تراکتور را مسلح کرد

حسین عبدی درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس از شروع فصل سیر خوبی را ادامه‌ داد تا این اواخر بازی‌ها که نشان داد تیم‌های دیگر برنامه ریزی کرده‌اند که سرعت بازی پرسپولیس را بگیرند که در بعضی بازی‌ها تا دقایق پایانی هم موفق به این کار شدند. ولی با توجه به کیفیت خوب بازیکنان پرسپولیس، آنها توانستند جلوی این کار را بگیرند.

او ادامه‌ داد: به نظر من گرفتن امتیازات نیم فصل خیلی مهم بود چون در نیم فصل دوم پرسپولیس هم باید در لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند هم بازیکنان ملی پوشش در دیدارهای تیم ملی حضور داشته باشند. اگر در نیم فصل دوم پرسپولیس امتیاز از دست بدهد می‌تواند با امتیازاتی که در نیم فصل نخست کسب کرده آن را جبران کند.

مربی اسبق پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد خوب دفاعی این تیم در این فصل تصریح کرد: به نظر من به جای صحبت درباره عملکرد دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس باید به عملکرد خوب هافبک‌ها و مهاجمان تیم توجه کرد. آنها فشار زیادی را تحمل می‌کنند تا مدافعان کمتر تحت فشار قرار بگیرند. خط هافبک و حمله با دوندگی‌های زیاد و توپ‌گیری‌هایی که انجام می‌دهند، به مراتب فشار را از دفاع کمتر می‌کنند.

عبدی در ادامه درباره انتقال عالیشاه و نواللهی به تراکتورسازی برای گذراندن خدمت سربازی گفت‌: سربازی کار درستی است و هر کسی برای خدمت به کشور باید آن را بگذراند. ولی این که در چه تیمی سربازیشان را بگذرانند باید مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد و باید مسئولان ذی ربط درباره آن صحبت کنند.

او ادامه‌ داد: پرسپولیس با دادن دو بازیکن آماده خودش به تراکتورسازی که حریف مستقیم آنها برای رسیدن به قهرمانی است، خودش را خلع سلاح کرد و حریف را مسلح‌تر کرد. نیم فصل دوم برای این خیلی خطرناک است که باید بتوانی با جایگزین کردن بازیکن جدید، نیمکت خودت را قوی‌تر کنی. پرسپولیس در نیم فصل دوم باید در مسابقات آسیایی هم رقابت کند و این موضوع کار را برای پرسپولس سخت می‌کند. برای همین باید نیمکت خودش را قوی‌تر کند تا بتواند با تراکتوری که در آسیا هم حضور ندارد رقابت کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کیفیت این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گفت‌: سال گذشته یکسری از تیم‌ها دچار نوسانات بودجه‌ای و نفری شده بودند که بالای جدول خالی شده بود. اما امسال تیم‌ها خودشان را جمع و جور کرده‌اند و به بالای جدول رسیده‌اند. مثلا سپاهان و فولاد سال گذشته توفیقی نداشته‌اند ولی امسال خوب نتیجه گرفته‌اند و این موضوع نوید یک نیم فصل خوب را به ما می‌دهد. به نظر من امسال پیشرفت خاصی نداشتیم بلکه هنوز به روند عادی خودمان برنگشته‌ایم.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان