//
کدخبر: ۸۳۸۵۸ //

سیدجلال؛ مهره ای غیر قابل جانشین

به نظر می رسد دو دفاع میانی تیم ملی ایران را باید از هم اکنون به نام های سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی اختصاص داد.

سیدجلال؛ مهره ای غیر قابل جانشین
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی روسیه 2018 بدنبال شناخت ترکیب اصلی و باقی نفرات است تا بتواند حضوری آبرومندانه در این رقابت ها داشته باشد.

مسابقات تدارکاتی تیم ملی که در بازی در برابر تونس و الجزایر برگزار گردید، برخی از این تغییرات در ترکیب و استفاده از چهره های جدید را از سوی سرمربی تیم ملی شاهد بودیم که شاید مهم ترین آنها استفاده از زوج جدید دفاع میانی بود، جایی که بعید است با توجه به اهمیت این منطقه دفاعی، شاهد ریسک بالای سرمربی باشیم.

بدون شک کارلوس کی روش برای دو دفاع میانی تیم ملی بر روی مرتضی پورعلی گنجی و سیدجلال حسینی رسیده است و ترکیب دیگر نفرات تنها به دلیل احتمالات خواهد بود.

اما سرمربی محترم تیم ملی که خودش هم خوب می داند نمی تواند در آستانه بازیهای جام جهانی دست به ریسک بزند، چرا باید اینقدر مهره ها را جابجا کند در حالی که این دو بازیکن برای هماهنگی بیشتر نیاز به بازی کردن در کنار هم بوده تا بتوانند در برابر خط حمله سهمگین پرنغال و اسپانیا و حتی مراکش ، با کم ترین اشتباه و دراوج هماهنگی بازی نمایند.

 در این که خوب می دانیم این دو بازیکن بخصوص سیدجلال در این مدت کوتاه جایگزین ندارند، شکی وجود ندارد و ای کاش بیش از این که فکر تغییر در ترکیب احتمالی در زوج خط دفاعی باشیم، برای بیشتر هماهنگ نمودن آنها چاره ای اندیشیده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان