//
کدخبر: ۸۳۷۹۱ //

مثلث آتشین تیم‌ملی در ذهن کی‌روش نقش بست

با عملکرد درخشان زوج خط آتش تیم ملی مقابل الجزایر، به نظر می رسد طارمی و آزمون خود را به ترکیب فیکس تیم ملی نزدیک کرده باشند.

مثلث آتشین تیم‌ملی در ذهن کی‌روش نقش بست
به گزارش فرتاک نیوز،

با عملکرد درخشان زوج خط آتش تیم ملی مقابل الجزایر، به نظر می رسد طارمی و آزمون خود را به ترکیب فیکس تیم ملی نزدیک کرده باشند و حالا با توجه به آمادگی جهانبخش کار برای امیری، انصاری فر، کاوه رضایی و دیگران دشوار شده باشد.

 

سردار آزمون در چهار بازی گذشته تیم ملی ایران جزو ترکیب ثابت نبوده و بعد از آنکه در اردوی قبلی مقابل پاناما و ونزوئلا به‌عنوان بازیکن به میدان رفت، برابر سیرالئون حضور نداشت و در دیدار اخیر برابر تونس هم به خاطر مصدومیت نتوانست بازی کند ولی امشب مجددا از ابتدا در زمین حاضر است. شماره 20 تیم ملی ایران که در دو مسابقه اخیر تیم باشگاهی‌اش روبین کازان نیز نتوانست به دلیل آسیب دیدگی جزو فهرست قرار بگیرد، امشب مجددا در ترکیب تیم ایران حضور داشت تا سی و یکمین بازی ملی خود را انجام دهد.

 

 سردار آزمون تا دقیقه 10 بازی مقابل الجزایر، دو پاس در عمق عالی به مهدی طارمی داد اما نمایش درخشان خود را در دقیقه 11 تکمیل کرد و توانست ارسال تماشایی علیرضا جهانبخش از جناح راست زمین را پس از یک پرش بلند درجا، با ضربه سر تبدیل به گل کند و بیست و سومین گل ملی خود را به ثمر رساند. به نوشته تابناک، در کنار او طارمی که بدموقعی مصدوم شد هم در تداوم درخشش در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد برای روسیه ٢٠١٨ سراپا انگیزه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان