//
کدخبر: ۸۳۶۹ //

پرسپولیسی متعصب صدایش درآمد؛ برنامه نود حرف‌هایم را سانسور کرد!

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: رفاقت من با امیر قلعه‌نویی از قبل هم بیشتر شده و من برد پرگل تراکتورسازی را هم به امیر دوست خوبم تبریک می‌گویم.


پرسپولیسی متعصب صدایش درآمد؛ برنامه نود حرف‌هایم را سانسور کرد!

به گزارش فرتاک نیوز مجتبی محرمی در مورد اظهاراتش در برنامه 90 علیه امیر قلعه‌نویی گفت: نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند حاشیه‌سازی کنند. من به خاطر همین رفتارهاست که کمتر مصاحبه می‌کنم. در آن مصاحبه برخی از حرف‌های من که به سودشان بود را پخش کردند، اما حرف‌های دیگر را که مورد پسندشان نبود را کات کردند. من گفتم جنگ ایران و عراق و جنگ خلیج فارس تمام شد، چرا دعوای من و قلعه‌نویی نباید تمام شود. ما دو رفیق بودیم که با هم دعوا کردیم و اکنون هم رفاقت‌مان بیشتر از قبل است. مگر من و قلعه‌نویی با هم پدرکشتگی داریم که دعوای‌مان تمام‌شدنی نباشد.

 

وی افزود: من نه‌تنها با امیر قلعه‌نویی قهر نیستم که با او بیش از گذشته رفاقت دارم، بلیت بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را هم به جای اینکه از پرسپولیسی‌ها بگیرم، از قلعه‌نویی گرفتم. بارها از من می‌خواهند که با برنامه 90 مصاحبه کنم، من هم این کار را به احترام مردم انجام دادم، اما صحبت‌هایم را قطع و وصل کردند و آن را جور دیگری نشان دادند و حاشیه‌سازی کردند، در حالی که با امیر خیلی رفیقم. امروز هم تراکتورسازی در تبریز ذوب‌آهن را یک بر 4 برد. این برد را به دوستم امیر قلعه‌نویی تبریک می‌گویم.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به برخی صحبت‌ها عنوان کرد: می‌گویند صادق ورمزیار من را دریبل زده و من او را زده‌ام! مگر قرار بود من در فوتبال دریبل نخورم. بوا تنگ از مسی و سردار آزمون دریبل خورد. ضمن اینکه صادق ورمزیار دفاع چپ بوده، من هم دفاع چپ بودم. چطور یک دفاع چپ، دفاع چپ حریف را دریبل کرده است؟! چیزهایی بگویید که با عقل جور دربیاید.

 

محرمی در مورد دربی 84 گفت: من فکر می‌کنم بازی دو بر صفر به سود پرسپولیس تمام می‌شود. سروش رفیعی و مهدی طارمی هم برای پرسپولیس گل می‌زنند. اگر مهدی هم گل نزند، سروش حتماً در دربی فردا گلزنی می‌کند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان