//
کدخبر: ۸۳۵۸ //

هدیه پیش دربیِ قلعه‌نویی به منصوریان

تراکتورسازان در ایستگاه بیست و یکم، برد شیرینی را در خانه به دست آوردند.

 

به گزارش فرتاک نیوز ، دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با پیروزی مردان قلعه نویی به پایان رسید.

تراکتورسازان که جایگاه دومی خودشان را با نزدیک شدن استقلال در خطر می بینند موفق شدند با گل های ایرانپوریان(P-6)، ادینیو(31) و ابراهیمی(39) سه بار دروازه مظاهری را باز کنند و در طرف مقابل نیز تلاش سبزهای اصفهان تنها یک بار جواب داد و مهدی رجب زاده در دقیقه35 با استفاده از ضربه ایستگاهی دروازه اخباری را با یک شوت استادانه باز کرد تا نیمه اول این بازی 3بر1 به سود قرمزهای تبریز به پایان برسد.

درنیمه دوم تراکتور به اداره بازی پرداخت و ذوبی ها هم در خلق موقعیت خیلی موفق نبودند. درحالیکه داورچهارم 5دقیقه وقت اضافی را برای نیمه دوم اعلام کرده بود، بازی تا لحظات پایانی با همان 4گل نیمه اول در حال اتمام بود اما مهدی کیانی، کاپیتان قرمزهای تبریز با شوتی فنی و دیدنی گل چهارم تراکتورسازی را در دقیقه3+90 به ثمررساند تا اختلاف دو تیم به عدد3 برسد.

تیم قلعه نویی با این پیروزی 41امتیازی شد و با تحمیل این شکست به تیم حسینی، آن ها را در رتبه چهارم با 33امتیاز نگه داشت تا استقلال پیش از برگزاری دربی سومی خودش را در جدول تثبیت شده ببیند و با خیالی آسوده تر به مصاف قرمزهای تهران برود.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان