//
کدخبر: ۸۳۲۹۴ //
فتاحی:شفر فرار رو به جلو می‌کند

حمله رییس کمیته مسابقات لیگ برتر به سرمربی استقلال

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اظهارات جدید سرمربی استقلال را فرار رو به جلو خواند.

 حمله رییس کمیته مسابقات لیگ برتر به سرمربی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فتاحی در واکنش به صحبت‌های وینفرد شفر و اینکه سرمربی آلمانی استقلال برنامه لیگ برتر را آماتور خوانده بود، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: آقای شفر! زمانی که لیگ را به خاطر نمایندگان ایران در آسیا دو هفته تعطیل کردیم، برنامه لیگ آماتور نبود؟! ما در حالی لیگ را به خاطر استقلال و سایر نمایندگان ایران در آسیا تعطیل کردیم که رقبای استقلال در امارات، عربستان و قطر در لیگ‌های داخلی‌شان به میدان رفتند. آقای شفر! چطور آن موقع چنین حرف‌هایی نمی‌زدید؟

وی با بیان اینکه شفر فرار رو به جلو می‌کند، اظهار داشت: این موضوع برای ما عادی شده که مربیان در چنین شرایطی فرار رو به جلو انجام می‌دهند و این موضوع فقط مختص شفر نیست. چگونه وقتی که زمان بازی استقلال و نفت آبادان در جام حذفی را تغییر دادیم چنین صحبت‌هایی مطرح نمی‌شد؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: پیش از آغاز فصل برنامه مسابقات را به تمام باشگاه‌ها ارسال کردیم و این دیگر مشکل ما نیست که شفر وسط فصل به استقلال آمده است. وقتی برنامه را به باشگاه‌ها می‌دهیم به این معنی است که باشگاه‌ها خود را با برنامه اعلام شده تطبیق و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

فتاحی افزود: برای ما همان‌قدر که تیم ملی و برنامه‌هایش مهم است، باشگاه‌های ایرانی حاضر در آسیا هم اهمیت دارند و ما این موضوع را در عمل ثابت کرده‌ایم.

وی همچنین یادآور شد: چندی پیش جلسه‌ای را با شفر برگزار و برنامه سال آینده را نیز به او اعلام کردم. شفر از حالا باید شرایط فصل آینده را در نظر بگیرد تا دیگر چنین اظهارنظرهایی انجام ندهد.

فتاحی تصریح کرد: شفر باید بداند لیگ برتر فقط استقلال و پرسپولیس نیستند و 14 تیم دیگر هم در لیگ حضور دارند. ما در سازمان لیگ باید منافع تمام باشگاه‌ها را در نظر بگیریم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت: بارها درباره دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر در تاریخ نهم فروردین صحبت و اطلاع‌رسانی کرده‌ایم و تعجب می‌کنم که چرا باز هم چنین حرف‌هایی مطرح می‌شود! امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان