//
کدخبر: ۸۳۲۳ //

قدرت قرمزها به استقلال می چربد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس امسال به یک بلوغ تیمی کاملی رسیده و بی تردید قوی ترین تیم ایران است.

به گزارش فرتاک نیوز، نیما نکیسا دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: ابتدا باید به استقلال و به دلیل پیروزی این تیم مقابل السد تبریک بگویم. واقعا همه پرسپولیسی ها و استقلالی ها از این برد بسیار خوشحال هستند و این برد به ایران تعلق دارد نه تنها استقلال.

وی درخصوص دربی 84 گفت: خوشبختانه پرسپولیس از هر لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد و می توان گفت: پرسپولیس به بلوغ تیمی کاملی رسیده است. پرسپولیس بسیار خوب دفاع می کند و بسیار خوب پرس می کند و به بهترین شکل ممکن در طول بازی از مالکیت توپ به خوبی استفاده می کند.

او در پاسخ به این سوال که بازی 120 دقیقه ای استقلال مقابل السد می تواند موجب ضعف فیزیکی این تیم در دربی شود افزود: من به هیچ وجه چنین موضوعی را قبول ندارم. در اروپا هر 72 ساعت یک بازی سنگین انجام می دهند تا بازی پرسپولیس 5 روز استقلال وقت دارد و یک کادر پزشکی خوب می تواند به راحتی تیم را به لحاظ فیزیکی ریکاوری کند.

دروازه بان اسبق سرخپوشان افزود: واقعیت این است که قدرت پرسپولیس به استقلال می چربد و پرسپولیس فعلی بی تردید قوی ترین تیم ایران است.استقلال و پرسپولیس قوی یعنی یک تیم ملی قوی و باید اینگونه نیز به وضعیت فعلی دو تیم نگاه کنیم.

نکیسا گفت: در بازی های عادی من از برد استقلال خوشحال می شوم اما در دربی شرایط دیگری دارد و من با اینکه هیچ وقت نتیجه پیش بینی نمی کنم اما دوست دارم پرسپولیس برنده باشد و احتمال این برد نیز بسیار بیشتر است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان