//
کدخبر: ۸۲۹۹۴ //

کی روش:دیدار با تونس تجربه خوبی برای بازیکنان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار با تونس تجربه خوبی برای بازیکنانش بود، گفت: حریف توپ را با سرعت زیادی در زمین به گردش درمی آورد و این همان بازی بود که انتظارش را داشتم.

 کی روش:دیدار با تونس تجربه خوبی برای بازیکنان بود
به گزارش فرتاک نیوز،

از فدراسیون فوتبال، «کارلوس کی‌روش» بامداد شنبه پس از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تونس در نشست خبری، اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. تونس بازیکنان بین المللی دارد و فوتبالی که این تیم ارائه کرد همان بازی بود که انتظارش را می‌کشیدیم.

 

وی افزود: این دیدار برای نفرات ما به ویژه بازیکنانی که در لیگ برتر ایران حضور دارند، تجربه خیلی خوبی بود تا شرایط رویایی با تیم های سطح بالا را آزمایش کنند.

 

کی‌روش ادامه داد: بازیکنان در دقایق آغازین با کمی تردید بازی می‌کردند، اما بتدریج این تردید از بین رفت و بازی متعادل شد.موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم و در این دیدار شانس را به بازیکنان جوان‌تر دادیم که خودشان را نشان دهند.

 

وی ادامه داد: ما نیاز بیشتری به این نوع بازی‌ها داریم تا بتوانیم به سطح بین المللی و جام جهانی برسیم.

 

کی‌روش با اشاره به اهمیت کسب تجربه بین المللی برای بازیکنان تیمش، گفت: بازیکنان می‌توانند از نظر تکنیکی و تاکتیکی خودشان را قدرتمندتر کنند، اما در فوتبال تنها موردی که خریدنی نیست تجربه است و این اندوخته را می‌توانید در چنین بازی هایی کسب کنید.

 

او در پاسخ به این سوال که سبک بازی تونس تا چه حد به مراکش نزدیک است، گفت: قطعا سیستم این حریف و بازیکنانش شباهت زیادی با مراکش دارد و ما از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کردیم.

 

کی‌روش با بیان اینکه نمی توان تجربه را در فرصت کوتاهی به تیم تزریق کرد، گفت: چند بازیکن داشتیم که تجربه بین المللی نداشتند و تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که بازیکنان را به خط مقدم بفرستیم. همه سربازها در سربازخانه خوب هستند، اما باید به خط مقدم بروند تا تجربه بین المللی به دست بیاورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان