تاریخ انتشار: 1396/12/21 12:33
کد خبر: 156322

وینفرد شفر، سرد و گرم چشیده و حرفه ای

شفر با ورودش به فوتبال ایران نشان داده که مربیان حرفه‌ای نه فقط در امور فنی که در نوع مواجهه با بازیکن، هوادار و رسانه نیز حرفه‌ای هستند و باید از آنها درس آموخت.
وینفرد شفر، سرد و گرم چشیده و حرفه ای

شفر پس از افتضاح داوری در بازی رفت استقلال مقابل العین، برخلاف انتظار رویه‌ای آرام و مسالمت‌جویانه در پیش گرفت و در حالی که همگان منتظر انتقاد‌های او از داوری بازی بودند سعی کرد با آرامش و بدون ایجاد تنش بیهوده، اذهان را از داوری به سمت بازی خوبش تیمش منحرف کند تا موضوع داوری باعث نشود در بازی برگشت نیز در نتیجه‌گیری تیمش تاثیرگذار شود. او به خوبی می‌داند که با دامن زدن به موضوع داوری باعث می‌شود که بازیکنانش و هواداران استقلال در بازی برگشت بیش از پیش روی داور و تصمیمات او حساس شده و بنابراین جو روانی نامناسبی برای تیمش در آزادی رقم خواهد خورد. در حالی که آنچه نیاز استقلال برای بردن العین در بازی برگشت است، آرامش بازیکنان در داخل زمین و جلوگیری از بروز جنگ‌های روانی در زمین و روی سکوهاست. ضمن اینکه شفر با ادبیات خود امکان جبهه‌گرفتن داوران و مسئولان ای‌اف‌سی را در مقابل تیمش کاهش داده است.

جبهه‌گرفتن در مقابل داور بازی برگشت مقابل العین و قصاص پیش از جنایت با تهدید او و دادن پیام‌های رسانه‌ای کار استقلال را سخت‌تر می‌کند. اما کمک به داور، احترام گذاشتن به او و خارج شدن از موضوع داوری این کمک را خواهد کرد تا داور هم بدون پیش‌زمینه فکری و روانی تصمیمات درستی در بازی برگشت بگیرد. مرد سرد و گرم چشیده‌ای چون شفر این را خوب می‌داند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yngpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مامیچ: استقلال نسبت به سال قبل تیم بهتری شده است