//
کدخبر: ۸۰۹۶ //

هت‌تریک خشم آقای ستاره/ با پرسپولیس هم به مشکل خورد

بازیکن کهنه کار تراکتورسازی با قلعه نویی بر به مشکل خورد تا زمزمه جدایی او به گوش برسد.

هت‌تریک خشم آقای ستاره/ با پرسپولیس هم به مشکل خورد
به گزارش فرتاک نیوز ، محسن بنگر با تراکتورسازی به مشکل خورده و انتظار می‌رود به زودی شاهد جدایی این بازیکن از جمع تبریزی‌ها باشیم. گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از باخت سنگین به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در رختکن تراکتور بین قلعه‌نویی و بنگر درگیری به وجود آمده که در آن مدافع تراکتور جواب سرمربی این تیم را داده است. همچنین در روزهای بعد از بازی هم برخی از مسوولان تیم تبریزی مثل رییس کانون هواداران این تیم علیه بنگر موضع گرفتند و نیز تماشاگران حاضر در اولین جلسه تمرینی بعد از بازی با پرسپولیس هم شعارهایی ضد این بازیکن سر دادند. به نظر می‌رسد بنگر در تراکتورسازی خیلی زود به آخر خط رسیده و این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد موضع‌گیری او علیه تیم تبریزی باشیم. به هر حال آقا محسن ید طولایی در مصاحبه علیه تیم‌های سابقش دارد و اصلا عجیب نیست که در مورد تراکتورسازی هم همین کار را تکرار کند.

 

حمله به سپاهان

 

محسن بنگر سال‌ها برای سپاهان بازی کرد و در نهایت به شکلی غیردوستانه از این تیم جدا شد. کار به جایی رسید که در تقابل‌های بعدی بنگر با سپاهان، او با هواداران تیم حریف دچار مشکل شد و حتی یک بار به دلیل توهین به آنها سه جلسه محرومیت از میادین را تجربه کرد. بنگر در این سال‌ها چندین بار هم علیه تیم اصفهانی موضع گرفته؛ از جمله یک بار بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان در صفحه شخصی‌اش نوشت: «چقدر خوبه لایق باشی برای تیمی بازی کنی که تماشاگرانش لیاقت دارند، نه اینکه 8 سال عمرت را برای ... هدر بدهی.» این پست او در آن زمان با واکنش تند مسوولان سپاهان مواجه شد. همچنین او در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود: «کارت قرمز را به طرفداران سپاهان می‌دهم، چون آنجا هشت سال زحمت کشیدم. سه ماه به پایان لیگ مانده بود گفتم که من دیگر در تیم نیستم. به مدیرعاملش آقای رحیمی اعلام کردم. همه چیز را برعکس به طرفداران سپاهان گفتند و متاسفانه جواب هشت سال زحمتم را طرفدارانش با آن الفاظ به من دادند. هیچ وقت نمی‌بخشم‌شان، تا زنده‌ام.»

 

مشکل با پرسپولیسی‌ها

 

الان رابطه بنگر با بسیاری از هواداران پرسپولیس خوب است و اصلا یکی از دلایل حمله تراکتورسازان به او، تشویق این بازیکن در ورزشگاه آزادی بوده است. با این حال جدایی بنگر از جمع قرمزها هم چندان خالی از حاشیه نبود. او بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ پانزدهم، خیلی دلش می‌خواست در پرسپولیس بماند و لیگ شانزدهم هم برای این تیم به میدان برود، اما باشگاه او را نخواست. بعد از آن بنگر چند واکنش منفی به سرخ‌ها نشان داد که از آن جمله می‌توان به طعنه و کنایه‌هایش علیه جلال حسینی اشاره کرد. او در ادامه از اینکه بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس هیچ‌یک از بازیکنان این تیم سراغش را نگرفته‌اند ابراز ناراحتی کرد و به آنها لقب بی‌معرفت داد. به علاوه در روزهای اولی که بنگر راهی تراکتورسازی شده بود، نقل قولی از او به انتشار رسید که حسابی پرسپولیسی‌ها را خشمگین کرد. از قول بنگر نوشته بودند: «از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگتر آمدم.» بعد از انتشار این جمله، حملات زیادی به بنگر انجام شد، اما ظاهرا بخشی از این ماجرا ناشی از اشتباه سهوی خبرنگار بود. گویا او فقط گفته بود: «از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگ دیگر آمدم.» همین!

 

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان