//
کدخبر: ۸۰۱۴ //
بازیکن تیم مصدوم می شود ولی نمی توانیم او را درمان کنیم

پورموسوی: پیروزی ارزشمندی را مقابل صنعت نفت کسب کردیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: دو نیمه کاملا متفاوتی داشتیم

پورموسوی: پیروزی ارزشمندی را مقابل صنعت نفت کسب کردیم

به گزارش فرتاک نیوز، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی تیمش در دربی خوزستان در نشست خبری حاضر شد و به خبرنگاران، گفت‌: پیش از هر چیزی این برد را به بازیکنان با شرفم تقدیم می‌کنم که بیش از هفت ماه است چیزی دریافت نکرده‌اند. این برد برای این بازیکنان است که تا به حال کسی برای آنها قدمی بر نداشته است و آنها فقط به عشق هواداران به میدان رفته‌اند.اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم با این وضعیتی که پیش‌رو است، نمی‌توانیم در آسیا شرکت کنیم. حتما باید شرایط تغییر کند و به تیم ما رسیدگی شود.

وی افزود: از مدیریت و نمایندگانی که برای رای گرفتن از مردم شعار می‌دهند گله دارم و می‌خواهم بگویم که اگر استاندار به ما کمکی نمی‌کرد تکلیف ما چه بود؟ می‌خواهم به مردم بگویم که در این مدت به ما فقط قول و وعده دادند و به ما دروغ گفتند و ما با این وضعیت نمی ‌وانیم در مسابقات آسیایی بازی کنیم. این بازیکنان به عشق مردم خوزستان و به عشق تیم‌شان تا پایان مسابقات نیز در تیم باقی خواهند ماند و با این بازی‌هایی که می‌کنیم نشان دادیم که می‌توانیم در بازی‌های آینده نیز شگفتی سازی کنیم. خدا را شکر می‌کنم که تا به امروز توانسته‌ایم به مسابقات ادامه‌ دهیم و نتیجه‌ هم بگیریم، اما از امروز به بعد روزهای خوبی را برای این تیم متصور نیستم. می‌خواهم به مردم واقعیت را بگویم.

پورموسوی ادامه داد: ما طی دو، سه روز گذشته قبل و بعد از تمرین تغذیه برای بازیکنان‌مان نداشتیم و باشگاه نیز هیچ پولی برای پرداخت ندارد. ما چهار بازی را انجام داده‌ایم و تمام اینها با قرض بوده است. به آژانس هواپیمایی بدهکار هستیم. فروشگاه ورزشی نیز به همین ترتیب. سرویسی که بازیکنان را جا به جا می‌کند از ما پول می‌خواهد و تمامی اینها در دل من عقده شده است. تا به امروز به عشق هواداران و مردم ایستادم و بعد از این هم می ایستم،  ولی هیچ قول و قراری با هیچ کسی نمی گذارم.

وی گفت ما در روزهای آینده با پیکان بازی داریم و باید مقدمات سفر به تهران را فراهم کنیم، اما هیچ پولی در اختیار نداریم و بلیتمان را از آژانس هواپیمایی قرض گرفته‌ایم و بعد از این بلاتکلیف هستیم چرا که باید در تهران باقی بمانیم و ریکاوری کنیم و بعد از آن به عمان سفر کنیم و واقعا نمی‌دانم چه چیزی در انتظار ما است. اینها را گفتم تا مردم بدانند این قول‌هایی که آقایان به ما دادند تماما کذب و دروغ بود. دو میلیارد و 500 تومانی که به ما تزریق شد فقط از آقای شریعتی، استاندار خوزستان تامین شد و هیچ کسی نباید این مبلغ را به خود بچسباند. آن 200 میلیون، 400 میلیون و 10 میلیارد تومان نیز تماما دروغ بود.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص صحبت‌های استاندار خوزستان مبنی بر این که قرار است کمک‌هایی از جانب شمسایی، رییس سازمان آب و برق خوزستان نیز صورت بگیرد،  خاطرنشان کرد: واقعیت این است که استاندار با این آقایان صحبت کرده است و آنها نیز سه ماه است که به ما قول داده‌اند این پول را بدهند،  ولی اصلا در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند یا اگر در جلسه شرکت نکنند در خارج از کشور هستند. یا این که می‌گویند ما به صورت مستقیم نمی توانیم به شما پول بدهیم. سه روز پیش نیز با خود آقای استاندار صحبت کردم و ایشان گفتند که من این قول را از آقای شمسایی گرفته‌ام. متاسفانه فقط استاندار با ما است و تا جایی که دستش بود دستور و مجوز آن را صادر کرده است. اما مدیر آن شرکت یا سازمان‌ها پشت گوش می اندازند.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز که قرار بود به ما کمک کند چهار ماه بود که شرکت نفت ما را دواند،  ولی هنوز هم پول را به منطقه آزاد اروند باز نگردانده که آنها بتوانند این پول را به ما بدهند. استاندار در حال تلاش است،  ولی تلاشش به تنهایی نتیجه‌ نمی‌دهد. ما در حال‌ حاضر به هفت الی هشت میلیارد تومان پول نیاز داریم، اما تاکنون دریافتی نداشتیم. ما چهار و نیم میلیارد تومان به بازیکنان از فصل قبل بدهکار هستیم  و هشت میلیارد تومان دیگر نیز امسال. اکنون نیز به پایان سال نزدیک می شویم و من این سوال را از مسئولان دارم که ما هفته‌ آینده عازم کشور عمان هستیم. آیا اگر بازیکنی می‌خواهد با ما به این سفر بیایید نباید حداقل دو، سه میلیون تومان پول در اختیار خانواده اش قرار دهد تا به این سفر بیاید؟  ولی ما این پول را نداریم. لباسمان قرض است. از مینی بوس با خواهش و التماس می‌خواهیم که بازیکن را جابه جا کند. هفته‌ گذشته نیز به خاطر همین دلیل با تاخیر سر بازی حاضر شدند. از مسئولان استان خواهش می‌کنم که ما را دریابند. این تیم عازم رقابت‌های بین‌المللی است، چگونه می‌توانیم با این شرایط ادامه‌ دهیم. 10 روز دیگر قرار است بازی کنیم،  ولی کسی به فکر نیست. بازیکن ما مصدوم می‌شود  ولی نمی توانیم او را به درمان ببریم. اینها تماما درد و دل است و نمی‌خواهم عذر و بهانه‌ای بیاورم و اگر نتیجه‌ هم نمی گرفتیم باز هم بنا داشتم که این صحبت‌ها را مطرح کنم. هنوز هم امیدم را از دست نداده‌ام و امیدوارم که قبل از بازی با پیکان این مشکلات حل شود و مسئولان به ما کمک کنند.

پورموسوی تصریح کرد: ما مانند بازی با پدیده دو نیمه کاملا متفاوتی داشتیم. تنها فرقش این بود که ما در بازی با پدیده 20 ‌دقیقه کلا در جریان بازی نبودیم، اما در این بازی حریف به ما فشار آورد. اما در همان فشارها نیز در دو، سه ضد حمله صاحب موقعیت‌های بسیار خوب شدیم که آنها را از دست دادیم. تیمی که قرار است در لیگ قهرمانان شرکت کند باید باهوش‌تر از اینها بازی کند. طبیعی بود که در این بازی نفت آبادان می خواست بازنده نباشد و باز هم به بازیکنان تبریک می‌گویم، چرا که نفت در دو بازی گذشته اصلا گلی را دریافت نکرده بود و در این بازی نیز امروز نمی‌خواست بازنده میدان باشد. به یاری خدا باید تا قبل از بازی با پیکان روی این مساله کار کنیم که تیم حتی در شرایط حمله حریف نیز عقب نکشد.

وی درخصوص درگیری آرش افشین با یکی از لیدرهای استقلال خوزستان نیز، تصریح کرد: آرش افشین، بازیکن بسیار بزرگی است و در آن شکی نیست. بازیکنی که یکی، دو سال سختی کشیده است و مصدوم نیز بوده و نیم فصل اول در استقلال تهران به آن شکل با او برخورد شده است، طبیعی است که مقداری از لحاظ روحی – روانی تحت فشار قرار داشته باشد. اما او با تمام این مشکلات در تمامی امتیازاتی که ما در نیم فصل دوم گرفته‌ایم نقش بسزایی داشته است. هواداران باید از او حمایت کنند و او را تشویق کنند تا مشکل آرش افشین در گلزنی نیز همانند مهدی مومنی که هفته‌ پیش پایش به گلزنی باز شد حل شود. ما از خرید آرش افشین بسیار خوشحال هستیم و امیدوارم که هواداران نیز شرایط بازیکنان را درک کنند و بدانند که این بازیکنان حدود هفت، هشت ماه است که پولی دریافت نکرده اند. خود آرش افشین نیز یک ریال تاکنون از ما نگرفته است و با وجود این که چهار پیشنهاد خیلی خوب از تیم‌های دیگر داشت،  ولی دوست داشت که برای استقلال خوزستان بازی کند و این تصمیم او برای ما قابل احترام است. باز هم خواهش می‌کنم که از تمام بازیکنان ما هواداران حمایت کنند.

وی در پایان در خصوص رفتن نانگ به رختکن پس از  تعویض نیز، بیان‌ کرد: نانگ بعد از بازی با نفت تهران نیز زمانی که تعویض شد آقای روشنایی به او گفت‌ که به رختکن برود که متاسفانه امروز نیز با این اشتباه را انجام داد که بلافاصله عذرخواهی کرد و به او گفت‌ باید به روی نیمکت بنشیند و هیچ قهری در کار نبوده است.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان