//
کدخبر: ۷۹۶۷۰ //

مربی سابق تیم ملی تیروکمان: بدهی‌ها را نمی‌دهند اما ۳۰۰ میلیون هزینه مجمع می‌کنند

راحله خیر الله زاده ورزی با انتقاد از مجمع پر هزینه فدراسیون تیروکمان گفت: چطور فدراسیون با این همه بدهی ۳۰۰ میلیون تومان برای مجمع عمومی هزینه می‌کند؟

مربی سابق تیم ملی تیروکمان: بدهی‌ها را نمی‌دهند اما ۳۰۰ میلیون هزینه مجمع می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

مربی سابق تیم‌ ‌ملی تیراندازی با کمان درباره حواشی مجمع عمومی فدراسیون، اظهار کرد: فدراسیون همیشه می‌گوید کلی بدهی دارد و پول ندارد. تا چند ماه پیش مربی تیم‌ ‌ملی  بودم و حقوق  های پارسال را گرفتم اما فدراسیون ۳۰۰ میلیون تومان برای مجمع عمومی هزینه می‌کند. همین برای من سوال است که اگر ندارند چطور این هزینه را انجام می دهند و بریز و بپاش می‌کنند.

 

خیر الله زاده ورزی ادامه‌ داد: دیگر چرا بحث انتخابات را مطرح می‌کنند. اگر انتخابات است، چرا آقای شعبانی بهار که کاندیدا شده، به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان به جای آقای داورزنی در مجمع شرکت می‌کند و مثل یک نامزد انتخاباتی حرف می‌زند و قول می‌دهد. کلی وعده می‌دهند و برای هیات ها از مسائل مالی و کمک مالی حرف می‌زنند. قول حمایت مالی داده‌اند. خب اگر وزارت ورزش و جوانان می خواست حمایت کند، چرا در این مدت حمایت نکرده است.

 

مربی سابق تیم‌ ‌ملی با بیان این مطلب که فدراسیون بدهی هایش را پرداخت نمی‌کند، اما مجمع ۳۰۰ میلیونی برگزار می‌کند ، بیان‌ کرد: دوستان به من پیام می دادند که رییس جدید مبارک. آقای شعبانی بهار گفته با مدیر کل‌ها صحبت می کند که به هیات ها پول بدهند. همه این اتفاق‌ها جالب است ، اما بیشتر از همه اتفاق‌های درون فدراسیون است. فدراسیون با پول شخصی ورزشکاران تیم‌ها را به مسابقات اعزام می‌کند. من مربی تیم‌ ‌ملی هستم و نمی‌توانند حرف من را تکذیب کنند. حتی مسابقات تایلند پارسال هم ورزشکاران با هزینه شخصی اعزام شدند.

 

او افزود: همه ورزشکاران هزینه‌های اعزام خود را می‌دهند. حتی یکی از ورزشکاران پول نداشت و پدرش وام گرفت تا او به مسابقات اعزام شود. تیم اصلی این طور است و تیم‌های جوانان و نوجوانان  که وضعیت بدتری دارند. مسابقات چند وقت پیش آمریکا نفری ۱۵ میلیون دادند. سال قبل نفری ۱۷ میلیون دادند. مسابقات مراکش و تایلند تمام رقابت‌ها را با هزینه شخصی اعزام می‌کنند.

 

خیر الله زاده ورزی همچنین بیان‌ کرد: ۳۰۰ میلیون هزینه شده برای مجمع اما این پول تا الان کجا بوده؟ آقای شعبانی بهار چرا اکنون که برای انتخابات ثبت‌نام کرده قول حمایت می‌دهد؟ اصلا وزارت ورزش و جوانان در این شرایط چه نظارتی بر وضعیت تیروکمان داشته است؟ اینها وعده سر خرمن است. من خودم از فدراسیون طلب دارم. یک مربی دیگر چهار سال حقوق طلب دارد. بعد پول ما را نمی‌دهند و همه را به اصفهان دعوت می‌کنند. مشکل ما اکنون همین است، چرا با سرنوشت تیروکمان بازی و به شعور ما توهین می‌کنند.

 

مربی سابق تیم‌ ‌ملی تیروکمان ایران با گلایه از فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش و جوانان، گفت‌: ملی‌پوشان نه بیمه هستند و نه حقوق می‌گیرند. هیچ کس حقوق ندارد. هیچ کس هم به فکر ورزشکاران نیست. ما در گذشته و دوره‌های قبلی دغدغه‌ نداشتیم، اما اکنون ورزشکاران امکانات اولیه هم ندارند. چرا وزارت ورزش و جوانان به این مسائل ورود نمی‌کرد. من چهار سال کنار بودم که دوباره دعوت به کار شدم. ابتدا خوشحال شدم که رویکرد تغییر کرده، اما همه به من گفتند اشتباه کرده‌ام.

 

او ادامه‌ داد: همه گفتند این فدراسیون پول نمی‌دهد و فقط از افراد کار می کشد. همین طور هم شد و من و البته همه افراد مجموعه تیروکمان طلبکار  هستیم و می بینیم فدراسیون به جای این که حق و حقوق ما را بدهد بریز و بپاش می‌کند. بعد من دیدم که نمی‌شود با مربی بی سواد کره‌ای کار کرد و استعفا دادم و حق و حقوقم را ندادند.

 

خیرالله زاده ورزی درباره مربی کره‌ای نیز، گفت‌: او کاملا بی سواد بود و ایران برایش کلاس آموزشی بود. هر کاری که ما می کردیم را تکرار می‌کرد و بچه‌ها می خندیدند. او هیچ برنامه تمرینی نداشت و فقط این جا چیز یاد می‌گرفت. سابقه‌ای هم ندارد. مربی تیم‌ ‌ملی انگلیس به من گفت‌ که مربی کره‌ای در هیچ جایی بیش از یک سال نمانده است. ‌دقیقا همین طور بود. من همه را به شجاعی گفتم اما تغییراتی انجام نشد. یک بار هم حقوقش یک ماه عقب افتاد همه را تهدید کرد که می‌رود. حالا من یک سال و آقای پاکزاد چند سال طلبکار هستیم. اتفاق‌هایی دیدم که تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

 

مربی سابق تیم‌ ‌ملی تیروکمان ایران در ادامه‌ با اشاره به شرایط نامناسب تیروکمان، اظهار کرد: واقعا شرایط نگران کننده است. فضا را به سمتی می برند که روند کنونی فدراسیون ادامه‌ دار باشد. گویا دوست ندارند درست شود. ما چند روز است که اصفهان گردی دوستان را در اینستاگرام می بینیم و این درد آور است. اما باور کنید هیات‌ها می دانند و دیگر با این اتفاق‌ها رای خودشان را نمی فروشند. قطعا این اتفاق‌ها تاثیری در انتخابات ندارد، اما به نظرم باید فدراسیون توبیخ شود. آنقدر بدهی دارند اما ۳۰۰ میلیون تومان هزینه مجمع می‌کنند. فدراسیون تعطیل شده و همه رفته اند اصفهان و چند روز تفریح کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان