//
کدخبر: ۷۹۵۸۱ //

یزدانی مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد.

یزدانی مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 عظمت دولت بیکوف، دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 13 بر صفر از سد جاورایل شاپیف از ازبکستان گذشت و فینالیست شد.

 

یزدانی برای کسب مدال طلا با نتیجه 10 بر صفر در کمتر از 3 دقیقه یوتومن ارگودُل از مغولستان را شکست داد و قهرمان شد. در این وزن 12 نفر حضور داشتند.

 

پیش از این مصطفی حسین‌خانی موفق به کسب مدال برنز وزن 74 کیلوگرم شده بود. ایمان صادقی نیز با شکست در دیدار رده‌بندی وزن 61 کیلو به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

 

تا دقایقی دیگر محمدجواد ابراهیمی در فینال وزن 92 کیلوگرم برای کسب مدال طلا مبارزه خواهد کرد. امین طاهری نیز در وزن 125 کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز کشتی خواهد گرفت.

 

تیم کشورمان در روز اول مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا توسط اکبری در وزن 79 کیلو و یک نقره توسط گُلیج در وزن 97 کیلوگرم شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان