//
کدخبر: ۷۹۴۰۱ //

قلعه‌نویی: مشکلات نیم فصل اول نبود الان نزدیک پرسپولیس بودیم/ برد دربی مبارک استقلالی‌ها باشد

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تساوی با پارس جم و دربی پایتخت صحبت کرد.

قلعه‌نویی: مشکلات نیم فصل اول نبود الان نزدیک پرسپولیس بودیم/ برد دربی مبارک استقلالی‌ها باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی در خصوص تساوی ذوب‌آهن مقابل پارس جم اظهار داشت: قبل از شروع صحبت در مورد بازی جا دارد از مردم خوب جم تشکر کنم و باید بگویم شهر زیبا و با امکاناتی بود که باعث تعجب من شد و فکر نمی‌کردم چنین جایی در ایران وجود داشته باشد. در مورد بازی هم باید بگویم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و ستاره زمین رشید مظاهری و محسن فروزان بودند که توپ‌های خوبی گرفتند. وقتی دروازه‌بان‌های دو تیم ستاره‌های بازی باشند یعنی بازی با کیفیت بوده است و در این شرایط هم ما می‌توانستیم پیروز شویم و هم پارس جم ولی در کل تساوی عادلانه بود.

 

وی در مورد پیروزی استقلال در دربی هم گفت: به دلیل همزمانی با بازی خودمان موفق نشدم بازی را ببینم ولی پیروزی را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم.

 

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش و تحول در نیم فصل دوم عنوان کرد: ما در نیم فصل نخست مشکلاتی داشتیم که دوست ندارم به آن اشاره کنم و این مشکلات ضربه زیادی به تیم ما زد و اگر این مسائل نبود در حال حاضر نزدیک پرسپولیس بودیم و مشغول رقابت‌ با آنها بودیم. در نیم فصل دوم با تغییراتی که انجام شد و مشکلاتی که برطرف شد توانستیم شرایط را بهتر کنیم و در این میان من کمترین نقش را داشتم. از مدیرعامل و اعضای باشگاه و بازیکنان و... همه در این بازی تاثیر گذار بودند.

 

قلعه‌نویی در مورد صحبت‌های اینفانتینو که گفته بود تا زمان برطرف نشدن مشکل حق پخش دیگر به ایران نمی‌آید گفت: این مسائلی است که ما چند سال است می‌گوییم ولی اثری ندارد. مشکلات فوتبال ما فقط حق پخش نیست و مسائل دیگری هم وجود دارد از جمله زیرساخت‌های فوتبال و ورود بانوان به ورزشگاه که باید تدابیری اندیشیده شود که بانوان بتوانند با آرامش و بدون مشکل به دیدن بازی‌ها بروند. رسیدگی به مسائل این چنینی موجب پیشرفت کشور ما می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان