//
کدخبر: ۷۹۰۴۶ //

شفر: مهم این است که پادوانی هرچه زودتر به جمع ما برگردد

سرمربی تیم فوتبال استقلال بازگشت مدافع مصدوم آبی‌پوشان به جمع بازیکنان این تیم را بسیار پراهمیت دانست.

 شفر: مهم این است که پادوانی هرچه زودتر به جمع ما برگردد
به گزارش فرتاک نیوز،

وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 86 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مهم این است این بازی برای هواداران اهمیت دارد. این مهم است که پادوانی زودتر به جمع ما برگردد. خوشحالم به خاطر این شور و شعفی که بین ما وجود دارد و برای همین فوتبال را دوست دارم.

 

پرسپولیس «بزن زیرش» بازی می‌کرد

وی در خصوص اینکه در طول بازی نگران زمین خوردن بازیکنانش بود، گفت: شاید بازیکنان من یک مقدار عصبی بودند. من دیدم در خیلی از لحظات بازی پرسپولیس «بزن زیرش» بازی می‌کرد و توپ ارسال می‌کرد که شاید نمی‌دانستند ما سرزن‌های خوبی داریم.

 

بازیکنانم نیاز به ریکاوری دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به بازی مهم این تیم مقابل العین امارات گفت: دیروز در کنفرانس خبری قبل از بازی گفتم بازی العین خیلی مهم است، اما مردم می‌گفتند چرا، چرا؟! امروز شاید بازیکنان ما توان زیادی گذاشتند و به نظرم نیاز به ریکاوری دارند. من شنیدم که العین بازی راحتی داشته است و شاید از بازیکنان تعویضی خود استفاده کرده باشد، اما ما باید برای بازی با العین آماده شویم.

 

فوتبال شور و شعف است نه خشونت

شفر  همچنین خاطر نشان کرد: من از همه هواداران تشکر می‌کنم. از همه هواداران تشکر می‌کنم، فوتبال همه‌اش شور و شعف و عشق است، نه خشونت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان