//
کدخبر: ۷۸۴۴ //

بیرانوند:هر تیمی پرسپولیس راببرد قهرمان است/برای استقلال کری نمی خوانم

دروازه بان پرسپولیس گفت:.امیدوارم مثل همه مسابقات که به دنبال سه امتیاز هستیم در این بازی هم به پیروزی برسیم.

بیرانوند:هر تیمی پرسپولیس راببرد قهرمان است/برای استقلال کری نمی خوانم

به گزارش فرتاک نیوز  علیرضا بیرانوند درباره وضعیت تیمش در آستانه دربی اظهار داشت:ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم.واقعا تمرینات سختی را انجام می دهیم.ریکاوری ما شبیه تمرین وسط هفته سایر تیم هاست.سعی می کنیم دل هواداران را شاد کنیم.هواداران در انتظار هدیه هستند.

وی ادامه داد:دربی حساسیت خاص خودش را دارد.من ندیدم پرسپولیس 6 گل به استقلال زده ولی تکرار نشده است.4 تای فصل پیش هم شاید تا سال های سال تکرار نشود.به دنبال یک بازی زیبا خواهیم بود.

بیرانوند درباره پیش بینی اش از این بازی گفت:سخت است پیش بینی کنیم.فقط این را می گویم برای قهرمانی باید در همه مسابقات پیروز شویم.امیدوارم صحیح و سالم از زمین بیرون بیاییم.

وی درباره اینکه علیرضا منصوریان گفته است اگر استقلال،پرسپولیس را شکست بدهد قهرمان می شود اظهار داشت:الان هر تیمی پرسپولیس را می برد قهرمان می شود.منصوریان حرف خوبی زده است.او نتایج خوبی گرفته است.ما بازی سختی پیش رو داریم.امیدوارم مثل همه مسابقات که به دنبال سه امتیاز هستیم در این بازی هم به پیروزی برسیم.

بیرانوند درباره اینکه آیا برای استقلالی ها کری می خواند یا نه گفت:نه برای استقلال کری نمی خوانم.وظیفه من این است دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم.این دومین دربی من است و احساس خوبی دارم.امیدوارم سال های سال برای پرسپولیس بازی کنم.

 

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان