//
کدخبر: ۷۸۲۲۹ //

زنان بار دیگر به تماشای بازی‌های ملی نشستند/جو فوق‌العاده آزادی در روز خانوادگی بسکتبال(عکس)

حضور تماشاگران زن در سالن بسکتبال آزادی جو فوق العاده ای در بازی ایران و عراق به وجود آورده است.

 زنان بار دیگر به تماشای بازی‌های ملی نشستند/جو فوق‌العاده آزادی در روز خانوادگی بسکتبال(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی بسکتبال ایران امروز در شرایطی از ساعت 18 به مصاف عراق در سالن آزادی رفته که جو روی سکوها بازی را تحت تاثیر قرار داده است.

 

طی روزهای گذشته فدراسیون بسکتبال از تمامی خانواده ها برای تماشای این مسابقه دعوت کرده بود و امروز هم خیلی از زنان علاقه مند به این رشته راهی مجموعه ورزشی آزادی شدند.

01286125

استقبال خانواده ها به حدی بوده که دقایقی قبل از آغاز مسابقه سالن مملو از جمعیت شد و ماموران حراست مجبور شدند درهای مجموعه را به روی علاقه مندان ببندند. این اتفاق باعث شد خیلی از تماشاگرانی که امروز برای تماشای بسکتبال خودشان را به مجموعه ورزشی آزادی رسانده بودند، پشت در بمانند و از تماشای بازی محروم شوند.

01286126 - Copy

در داخل سالن هم جو با همیشه متفاوت است. در حالی که چند ماه قبل تیم ملی بسکتبال در همین سالن میزبان قطر بود و استقبال خیلی خوبی از بازی نشده بود، امروز با توجه به حضور زنان در بخشی از سالن جو کاملا متفاوت است.

 

بخشی از طبقه دوم در اختیار تماشاگران زن قرار داده شده تا بعد از مدتها بتوانند بازی های تیم ملی بسکتبال را از نزدیک تماشا کنند. صدای تشویق آنقدر بلند است که برای بازیکنان عراقی مشکل ایجاد کرده و بازی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

 

از سوی دیگر در دقایقی که بازی با وقفه روبرو می شود، صدای موزیک به گوش می رسید که باعث شده جو شادی را در سالن آزادی شاهد باشیم.

 

این اتفاق حداقل در 5، 6 سال اخیر بی سابقه است که تماشاگران زن و خانواده ها بتوانند بدون هیچ محدودیتی در سالن حاضر شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان