//
کدخبر: ۷۷۵۲۳ //

سوالاتی که برانکو باید در مورد آنها توضیح دهد

بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس خواهان توضیح بیشتر برانکو برای باخت به السد قطر شدند

سوالاتی که برانکو باید در مورد آنها توضیح دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری از اهالی فن فوتبال کشور خصوصا پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، سوالاتی در ذهن دارند که دوست دارند برانکو به آنها پاسح دهد .

برانکو قطعا برای این اتفاقات باید توضیحی وجود داشته باشد. اینکه تیم 3 – 0 عقب است و ما نیاز داریم یک فوروارد اضافه شود تا السد را تحت فشار بگذاریم ولی احمد نوراللهی به زمین می رود! برانکو باید در این باره توضیح بدهد. شاید اتفاقی رخ داده که ما از آن بی خبریم.

برانکو دوست دارد با دو هافبک دفاعی بازی کند ولی در این بازی اینقدر به کمال کامیابی نیا دستور داده شده بود جلو نرود عملا هیچ حرکتی از وسط نداشتیم و او را هرگز در پشت 18 قدم حریف ندیدیم. از دو جناح کناری هم ارسال های کورکورانه را می دیدیم که همه را دروازه بان السد و مدافعان می زدند!

سوال دیگری که ذهن ها را به خود معطوف نموده است بازی نکردن محسن مسلمان است و اهالی فوتبال دوست دارندبرانکو دلیل بازی ندادن به محسن مسلمان را توضیح دهد و در این خصوص جواد منافی می گوید: چطور ممکن است بهترین پاسور لیگ برتر را داشته باشید ولی او را بازی ندهید؟ اصلا نمی توان این موضوع را درک کرد. البته ما در تیم نیستیم ولی این برای چندمین بار پیاپی است که این بازیکن از ترکیب تیم دور می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان