//
کدخبر: ۷۷۳۳۰ //

استقلال میزبان غریبه! مسئولان عبرت نمی گیرند؟

آبی پوشان از امتیاز میزبانی در دیدار با الهلال کاملا بی بهره بودند.

 استقلال میزبان غریبه! مسئولان عبرت نمی گیرند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال در مسقط و در شرایطی غیر ورزشی از الهلال میزبانی کرد؛ بازی در عمان، مقابل بزرگترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی کشور عربستان که حتی دروازه بانی عمانی را در اختیار دارد و میزبانی در این کشور عربی از الهلال خجالت آور است. این شاید واضح ترین دلیل ناکارآمدی مسئولان فدراسیون است.

 

مسئولان حتماً صدای بسیار بلند تشویق عربی در مسابقه ای به ظاهر با میزبانی ایران را می شنیدند که هر فوتبالدوست ایرانی را شرمنده میهمانش می کند.

 

این درست که جرقه میزبانی اجباری در کشور سوم، به واسطه حمله به سفارت عربستان زده شد اما کوتاهی مسئولان در روند پیگیری حقوقی بازگشت این حق عادی (میزبانی در خانه) که پس از قدرت نمایی قطری ها در این مورد روشن تر هم شد، کاملاً پیداست. مطمئناً اتخاذ تصمیماتی مقتدرانه تر می توانست عربستانی ها را وادار به بازی کردن در خاک ایران کند.

 

با این وضع چطور می شود از تیم های باشگاهیمان توقع موفقیت در آسیا را داشت وقتی در جدالی به حساسی استقلال- الهلال که از قدرت های بزرگ غرب آسیا محسوب می شوند، سهم ما از میزبانی فقط پوشیدن لباس اول و صدای گوینده استادیوم است که به فارسی تعویض ها را اعلام می کند. به خصوص که امتیاز میزبانی در دیدارهای حذفی به شدت با ارزش تر هم خواهد بود. یادمان نرفته همین چند ماه پیش، پرامیدترین پرسپولیس تاریخ بدون استفاده از این حق مسلم و خیلی ساده، از راهیابی به فینال آسیا بازماند. باید از همین حالا فکری اساسی به حال آن روزها کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان