//
کدخبر: ۷۶۹۹۸ //
سسک فابرگاس:

لئو مسی بهترین بازیکن لیگ انگلیس خواهد شد

سسک فابرگاس، ستاره 31 ساله چلسی دیدار مقابل بارسا را هیجان انگیز خواند.

 لئو مسی بهترین بازیکن لیگ انگلیس خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از 3 فصل قابل قبول در نوکمپ، فابرگاس در سال 2014 راهی چلسی شد و حالا برای اولین بار در لباس آبی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

فابرگاس گفت: "بدون تردید در صورت انتقال به جزیره، مسی بهترین بازیکن انگلیس خواهد شد. دیدار بارسا و چلسی از آن مسابقاتی است که نیاز کمتری به حرف زدن داشته و بیشتر باید روی اتفاقات درون زمین تمرکز کنیم. البته برای من و همه بازیکنان جهان، از جمله کسانی که در آنجا متولد شده اند، بازی با بارسلونا خیلی مهم است.

در حال تمرین بودیم که فکر کنم تیبو کورتوا از طریق تدارکات یا مربی گلرها متوجه شد قرعه ما در لیگ قهرمانان بارسلوناست و فریاد زد باید با بارسا مواجه شویم. بعد از شنیدن خبر نیز ما دوباره مشغول تمرین شدیم اما به هر حال رویارویی با بارسلونا هیجان انگیز است.

آنها یکی از بهترین تیم های جهان هستند، اما ما نیز مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بوده و مستحق احترام هستیم. ما شایستگی آن را داریم که 2 بازی خوب را مقابل بارسا ارائه دهیم و این اتفاق در گذشته نیز رخ داده است. در فوتبال هرگز نباید بگوئید هرگز.

در فوتبال هر چیزی می تواند اتفاق افتد و ما باید از شانس استفاده کنیم و بارسا را مغلوب کنیم. این موضوع برای ما بسیار مهم است."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان