تاریخ انتشار: 1396/11/30 15:57
کد خبر: 159352

امید ابراهیمی: قلب و دعای میلیون ها هوادار با ما خواهد بود

هافبک میانی استقلال از این که باید تیمش در عمان به مصاف الهلال برود ابراز ناراحتی کرد.
امید ابراهیمی: قلب و دعای میلیون ها هوادار با ما خواهد بود

 تیم فوتبال استقلال ایران  و الهلال عربستان فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹ در عمان رو در روی هم قرار می‌گیرند. امید ابراهیمی، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: می‌دانیم که همه هوادارانمان نمی‌توانند در بازی فردا کنارمان باشند ولی می‌دانیم که قلب‌های آنها با ما است.      

او افزود: بعد از بازی با الریان، تمرینات خوبی داشتیم و آماده سازی خوبی را سپری کردیم. بازیکنان با تمرکز هستند و صحبت‌های خوبی در تمرینات و جلسات آنالیز داشتیم. همه برای یک دیدار خوب آماده هستند و می‌خواهند برنده باشند. از طرف خودم و تمام بازیکنان قول می‌دهم که برای موفقیت تیم تمام تلاش و کوشش خود را به کار می‌گیریم. در تمرینات نشان دادیم که یکدل هستیم.

ابراهیمی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به غیبت هواداران استقلال، اضافه کرد: دوست داشتیم بازی در تهران برگزار می‌شد تا هواداران در کنار ما حضور داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد. درست است که هواداران در کنار ما نیستند اما مطمئنم که قلب آنها با ما است و دعای خیر آنها پشت سر ما خواهد بود. مطمئنم اگر در کنار ما نیستند، در هنگام بازی با دعاهای خود ما را حمایت می‌کنند و امیدوارم با دعای خیر آنها، تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی بتوانیم یک نمایش خوب داشته باشیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم زیرا توانایی کسب برد در این دیدار را داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mx5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار استقلال و ذوب آهن/تقابل سنتی با مدرن آفریقایی!