تاریخ انتشار: 1396/11/30 15:50
کد خبر: 159353

شفر: از وضعیتی که داریم راضی نیستم؛ دوست داشتم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد

سرمربی آبی پوشان پایتخت از آمادگی تیمش برای دیدار حساس برابر الهلال سخن به میان آورد.
شفر: از وضعیتی که داریم راضی نیستم؛ دوست داشتم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد

 تیم فوتبال استقلال ایران فردا (سه‌شنبه) در دومین دیدار آسیایی خود از ساعت ۱۹ به مصاف الهلال عربستان می‌رود. وینفرد شفردر نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: از وضعیت به وجود آمده راضی نیستم. دوست داشتم این بازی در ورزشگاه آزادی و برابر ۷۰ هزار هوادار انجام می‌شد.

او ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم اما آماده این دیدار هستیم. الهلال را به خوبی می‌شناسم. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و من بازی‌های آنها را دنبال کرده‌ام. آماده سازی خوبی در قطر انجام دادیم و در همان جا نیز به تمرینات ادامه دادیم. می‌دانیم بازی سختی داریم و بازیکنان نیز این موضوع را می‌دانند اما روحیه تیمی بالایی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی برابر الهلال کسب کنیم.

شفر همچنین درباره شناختش از حریف گفت: می‌دانیم که بازیکنان گران قیمتی را جذب کردند اما تمرکز ما روی تیم خودمان است. ما بازیکنان جوان و ملی پوش و با تجربه خوبی داریم اما کار گروهی و روحی ما هم فوق العاده است. کاری که در تمرینات انجام دادیم، امیدواریم در زمین پیاده شود تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره مصاف قبلی تیمش که مقابل الریان بود هم بیان کرد: برابر الریان ۱۵ دقیقه خوب نبودیم و بازیکنان تمرکز نداشتند. رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده میدان باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9rzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشابه عجیب اولین گل آسیایی و اولین گل استقلال شفر در لیگ