//
کدخبر: ۷۶۷۹۱ //

کی روش کاپیتانش را از دست می دهد؟

بد شانسی دست از سر کاپیتان تیم ملی کشورمان بر نمی دارد.

کی روش کاپیتانش را از دست می دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اشکان دژاگه که مدت ها بدون تیم بود و این موضوع برای حضوراو در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی ایجاد خطر می کرد سرانجام با تیم ناتینگهام فارست در دسته یک انگلیس قرارداد بست و آماده حضور در میادین بود. اما ناگهان خبر مصدومیت وی از سوی رسانه ها و باشگاهش مخابره شد.ابتدا کی روش سرمربی تیم ملی با اعلام این خبر در صفحه رسمی فیس بوک خود اعلام کرد که اشکان دچار مصدومیت شده و به همین دلیل تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.باشگاه ناتینگام فارست هم خبر این مصدومیت را تایید کرد تا شاید پایانی باشد بر رویای جام جهانی دوم برای دژاگه.

 

درهمین حال سرمربی ناتینگهام فارست وضعیت مصدومیت هافبک ایرانی خود را تشریح کرد.آیتور کارانکا در مورد وضعیت هافبک ایرانی‌اش گفت:« باید منتظر بمانیم و ببینیم که مصدومیت دژاگه چقدر جدی است. ضربه‌ای به زانوی او خورده و باید ببینم نتیجه آزمایش‌ها چه خواهد بود.جای تأسف دارد چون اشکان سخت به دنبال بازی کردن بود. او سخت به دنبال کمک به ما و سخت به دنبال به دست آوردن شانس بازی برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 بود.باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی‌دانم که چقدر اشکان به دور از میادین خواهد بود.من پزشک نیستم و باید ببینیم که مصدومیت او چقدرجدی است، اما اوضاع به نظر خوب نمی‌رسد و این مایه تأسف ما و دژاگه است.»

 

هنوز مشخص نیست که این هافبک 31 ساله چه مدت به دورازمستطیل سبز خواهد بود، اما انتظار می‌رود او حداقل یک ماه و حتی بیشتر خانه‌نشین باشد.یعنی او تا اواخر فروردین 97 نمی‌تواند در تمرینات گروهی ناتینگهام فارست شرکت کند و پا به توپ شود. این دوری 2 ماهه، دژاگه را از فرم مطلوب بدنی نیز دور خواهد کرد ، او باید دوران درمان خود را سپری کند و به همین دلیل نمی‌تواند تمرینات سخت بدنی را انجام بدهد. همین مساله باعث می‌شود تا اشکان دژاگه بلافاصله بعد از پایان دوران نقاهت 2 ماهه نتواند برای ناتینگهام فارست بازی کند.با این شرایط احتمال اینکه جام جهانی هم برای این بازیکن تمام شده باشد وجود دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان