//
کدخبر: ۷۶۲۲۷ //

رابطه جنجالی علیرضا حقیقی با خواننده زن و مدل مشهور آمریکایی + عکس ها

بی بی رکسا، خواننده و مدل مشهور آمریکایی عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که گفته می شود مردی که در پشتش نشسته دوست پسر جدید وی (علیرضا حقیقی) دروازه بان مشهور فوتبال ایران است.

رابطه جنجالی علیرضا حقیقی با خواننده زن و مدل مشهور آمریکایی + عکس ها

 در شبکه های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده است که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی بی رکسا (Bebe Rexha) خواننده و مدل آمریکایی رابطه دارد.

h0mzw

کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکس های علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد. این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد!

0v7rm

جالب این است که تصویر بالای این خواننده در شهر دبی امارت گرفته شده است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است.

صفحه اینستاگرام بی بی رکسا ۴ میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و ذیر عکسهایشان کامنت های عجیب و غریب می گذارند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان