//
کدخبر: ۷۵۳۵ //

السد برابر ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

السد قطر در تاریخ مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های ایرانی صاحب یک برد 2 مساوی و 4 باخت است.

السد برابر ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

 

به گزارش " فرتاک نیوز"، تیم قطری در سال 2003 و در اولین دوره بازی‌های لیگ قهرمانان در خانه 2-1 برابر استقلال بازنده شد.

 

در سال 2009 اما حریف تیم السد، باشگاه مس کرمان بود. تیمی که امروز در دسته اول لیگ برتر است. در آن بازی‌ها مس در کرمان 3-1 برنده شد اما در دوحه 4-1 مغلوب حریف شد، در دور گروهی مس به عنوان تیم دوم صعود کرد و السد حذف شد.

 

تیم بعدی استقلال بود که در سال 2010 برابر تیم فوتبال السد صاحب 2 مساوی شد. در تهران بازی 1-1 شد اما در زمین حریف بازی 2-2 تمام شد. استقلال که در این بازی 2 گل پیش افتاده بود اگر به جای 2 گل یک گل می‌خورد امروز تاریخ آسیا تغییر می‌کرد.

 

اما تیم آخر سپاهان بود که هم در بازی رفت وهم در بازی برگشت السد قطر را برد اما تیم السد خوش شانس، برابر اشتباه داخلی ما، برنده شد. رحمان احمدی در دور مقدماتی بازیها بازیکن پرسپولیس بود اما در دور پلی آف بازیکن سپاهان شده بود!آسیایی‌ها برای راحتی کار تیم‌های کره و ژاپن بین مراحل یک هشتم تا یک چهارم چند ماه فاصله می‌اندازند تا با تقویم شرقی‌ها هماهنگ باشند و فراموشی  مسئولان سپاهان، به کار السدی ها آمد. این تیم که رفت و برگشت را به سپاهان باخته بودند، در یک بازی که 2-1 باخت به علت حضور رحمان احمدی 3-0 برنده اعلام شد وبا تفاضل گل بهتر  به دور بعدی مسابقات  رفت وسر انجام قهرمان شد.

 

*نتایج کلی السد برابر ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان

 

*استقلال 2 السد 1

*مس 3 السد 1

*مس 1 السد 4

*استقلال 1 السد 1

*استقلال 2 السد 2

*سپاهان 2 السد 1

*سپاهان 2 السد 1

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان