//
کدخبر: ۷۴۹۷ //

مهاجری:تمرکز ما را هم مثل تراکتور برهم زدند/ اصلا به سقوط فکر نمی کنیم

سرمربی پدیده مشهد گفت:فولاد هم تیم خوبی است و مثل ما دچار بدشانسی شده اما در هر صورت باید برنده این بازی خانگی شویم.

 مهاجری:تمرکز ما را هم مثل تراکتور برهم زدند/ اصلا به سقوط فکر نمی کنیم

 

رضا مهاجری در گفت و گو با فرتاک نیوز  در رابطه با حکم ابقایش توسط مدیران پدیده بعد از اتفاقات اخیر اظهار داشت: اگر دوستان اجازه دهند، من فکر می کنم این ماجرا مختومه شده و ما تمام تمرکزمان را روی بازی پنجشنبه می گذاریم. امیدوارم بتوانیم فولاد را ببریم تا این ماجرا فیصله پیدا کند. البته فولاد هم تیم خوبی است و مثل ما دچار بدشانسی شده اما در هر صورت باید برنده این بازی خانگی شویم.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که در یک هفته اخیر رخ داد، باعث شده تمرکز بازیکنان بهم بخورد. من تراکتورسازی را مثال می زنم. ضعیف ترین بازی تراکتورسازی را مقابل پرسپولیس شاهد بودیم چون آنها به خاطر مسائل حاشیه ای تمرکزشان بر هم خورده بود.

مهاجری در ادامه در واکنش به اینکه مظلومی بارها خودش را سرمربی معرفی کرده بود، تصریح کرد: دیگر نمی خواهم در این باره حرف بزنم. صحبت هایم را بعد از بازی با استقلال خوزستان کردم و باید این بازی را بگذرانیم تا بتوانم راحت تر صحبت کنم.

وی درباره احتمال جذب بازیکن جدید ادامه داد: متاسفانه در جنگ نیم فصل و نقل و انتقالات به خاطر همین اتفاقات حاشیه ای باختیم. ما هنوز 2 سهمیه آزاد داریم و می توانیم بازیکن بگیریم.

سرمربی پدیده در پایان گفت: ما اصلا به سقوط فکر نمی کنیم. با یکی، 2 برد می توانیم تا رده دهم جدول بالا بیاییم. همین سایپا تا 3 هفته قبل ته جدول بود اما الان خودش را بالا کشید

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان