//
کدخبر: ۷۴۹۰۰ //
استقلال تهران سه-سپیدرود رشت صفر؛

سه شلیک به قلب جادوگر/ جشن آبی‌ها در خیابان ۳۰ متری ابراهیمی!

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نماینده گیلان به پیروزی رسید.

سه شلیک به قلب جادوگر/ جشن آبی‌ها در خیابان 30 متری ابراهیمی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم های فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و آبی های پایتخت توانستند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسند تا 35 امتیازی شوند و موقتا به رده پنجم جدول رده بندی صعود کنند. شاگردان علی کریمی هم با 20 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماندند.

 

در اولین فرصت پاس وریا غفوری به علی قربانی او را در موقعیت تک به تک با ایمان صادقی قرار داد ولی ضربه مهاجم استقلال در دقیقه هشتم در نهایت یک کرنر برای آبی ها به همراه داشت. پاس نورافکن به جابر انصاری با پاس او به چشمی همراه شد اما شوت بازیکن استقلال را صادقی دفع کرد. در ادامه فرشید اسماعیلی با یک شوت از راه دور زیبا دقیقه 13 گل اول بازی را به ثمر رساند. اعلام یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 24 به سود سپیدرود با ضربه حسین ابراهیمی همراه شد اما توپ او از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

 

ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی جپاروف برای اسماعیلی با ضربه سر او در دقیقه 27 همراه شد اما این توپ با اختلافی اندک به اوت رفت. ضربه محکم میعاد یزدانی را حسینی در دقیقه 28 راهی کرنر کرد. ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را امید نورافکن در دقیقه 35 زد ولی توپ او با اختلافی اندک از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت. ارسال دیدنی وریا غفوری در دقیقه 38 با ضربه سر خوب اسماعیلی همراه شد اما این توپ به شکلی خطرناک از بالای دروازه سپیدرود به اوت رفت.

 

ضربه فنی جپاروف در دقیقه 58 را ایمان صادقی به کرنر فرستاد. شوت مهار نشدنی امید ابراهیمی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم استقلال در دقیقه 64 تبدیل شد.پاس در عمق برای جابر انصاری در دقیقه 78 باعث شد تا او از تله آفساید حریف بگذرد و در مصاف تک به تک با صادقی، توپ را از بالای سر دروازه بان سپیدرود به گل سوم تبدیل کند.شوت محکم امید نورافکن در دقیقه 86 با فاصله ای اندک از کنار دروازه سپیدرود راهی اوت شد و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان وینفرد شفر به پایان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان