//
کدخبر: ۷۴۴۱۹ //
فتاحی:او اجازه حضور در نشست خبری را ندارد

برای ما قانون بالاتر از علی کریمی است

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اینکه کریمی مربی است اجازه حضور در نشست‌های خبری را ندارد.

 برای ما قانون بالاتر از علی کریمی است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید فتاحی در واکنش به اظهار نظر منتشر شده از قولش مبنی بر اینکه «حضور علی کریمی در نشست‌های خبری ممنوع نیست»، اظهار داشت: چنین حرفی را نزدم و باز تاکید می‌کنم که علی کریمی با توجه به اینکه مدرک A  مربیگری ندارد و به عنوان مربی تیم سپیدرود محسوب می‌شود این اجازه را ندارد در نشست‌های خبری بعد و قبل از بازی شرکت کند. نه تنها کریمی بلکه هیچ مربی دیگری اجازه حضور در نشست‌های خبری را ندارد و فقط باید سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری شرکت کنند.

وی در واکنش به این سوال که چرا این قانون بعد از مصاحبه‌های اخیر علی کریمی به یکباره لحاظ شد، تاکید کرد: این قانون از قبل هم بوده اما ما تا قبل از این با تیم‌ها همکاری می‌کردیم. وقتی سرمربی تیم در تماس با سازمان لیگ اعلام می‌کند بیمار است یا صدایش گرفته از این‌رو نمی‌تواند خودش به نشست بیاید و دستیارش را می‌فرستد ما نمی‌توانستیم همکاری نکنیم. از این پس این طور نخواهد بود و فقط سرمربیان لیگ برتری در نشست‌های خبری شرکت خواهند کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: ما به دنبال اجرای قانون هستیم و نه علی کریمی بلکه هیچ‌کس دیگر برای ما از قانون بالاتر نیستند. مطمئن باشید از این پس فقط سرمربیان اجازه حضور در نشست‌های خبری را خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۴۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان