//
کدخبر: ۷۳۹۷۶ //

با هافبک مقدونیه‌ای مد نظر استقلال آشنا شوید+عکس

این بار قرعه به نام مهاجمی 26 ساله از مقدونیه افتاد تا راهی تهران شود و شانس خود را برای پوشیدن پیراهن استقلال امتحان کند.

با هافبک مقدونیه‌ای مد نظر استقلال آشنا شوید+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از ناکامی در راه جذب خارجی و طلسمی که وینفرد شفرو سران باشگاه برای تقویت خط حمله خود با آن روبرو شدند این بار نوبت به سفر مهاجمی ناشناخته و گمنام از مقدونیه رسید تا راهی تهران شود بلکه بتواند این طلسم را بشکند، مهاجمی که نه کارنامه درخشانی دارد نه آمار گلزنی قانع کننده ای که بتواند طرفداران استقلال را برای برطرف کردن مشکلات گلزنی امیدوار کند.

 

بویان ناجدینوف مهاجم 26 ساله مقدونیه ای با سابقه بازی برای باشگاه اسموحا در نیم فصل نخست فصل 2017-2018 در لیگ مصر جدیدترین گزینه ای است که وینفرد شفر بعد از ناکامی در جذب مهاجمانی همچون باکامانگا کامرونی، یازالده پرتغالی، هرمان کامرونی و ... به باشگاه معرفی کرد تا این بازیکن شب گذشته وارد تهران شود.

 

ناجدینوف در حالی گزینه نهایی استقلالی ها برای تقویت خط حمله قرار گرفت که ترانسفر کاملا ناموفقی به باشگاه مصری در تابستان لقب گرفت چون تنها چهار بازی آن هم بدون گل زده برای این باشگاه داشت تا در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد قرار گرفته و اسموحا را ترک کند. مهاجم مقدونیه ای بعد از این اتفاق در دو ماه گذشته در تمرینات چند تیم اروپایی از جمله کورونا کیلسه تیم هفتم لیگ لهستان تست داد بلکه قرارداد ببندد اما در این تست ها نیز رد شد تا به عنوان بازیکن آزاد در انتظار پیشنهادی جدید باشد.

 

این بازیکن در 159 بازی که در تمام سال های فوتبال خود با باشگاه های مقدونیه ای در لیگ این کشور انجام داد تنها 13 بار موفق به گلزنی شده است که اصلا آمار قابل دفاعی نیست. نکته جالب توجه در خصوص این مهاجم که قابیت بازی در پست هافبک نفوذی را نیز دارد به اخباری برمی گردد که پیرامون مردود شدن در تست های باشگاه های لهستانی بعد از نزدیک به دو ماه حضور در تمرینات و اردوهای آماده سازی زمستانی آنها در ترکیه داشت.

 

بویان ناجدینوف در کارنامه خود چهار بازی ملی با پیراهن مقدونیه را نیز دارد که اولین بازی ملی او سال 2014 در مصاف تدارکاتی این کشور با تیم ملی چین رقم خورد و بعد از آن سه بار دیگر این فرصت در اختیارش قرار گرفت تا نامش را در میان گلزنان به ثبت برساند اما در این راه نیز به توفیقی نرسید.

01280991

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان